Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste forum leden,
Onlangs heb ik een medianav revelution op de kop weten te tikken maar zit met een klein probleem.
Het systeem werk zeer goed maar bij het opstarten van het systeem is het logo van een Opel.
Deze wil ik veranderen naar Dacia.
Weet iemand hoe dit moet.
Alvast bedankt voor de info.
Groet Ton
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op de medianav van onze Clio 4 kan ik usb beluisteren en de liedjes random laten afspelen via shuffle.
Enkel blijft hij dan liedjes uit één map afspelen.
Op mijn usb staan alle liedjes gesorteerd in mappen en in mijn vorige auto met mijn vorige...
Ik heb een Dacia Lodgy (uit 2015), met daarin een Media Nav 1.0 systeem (4.1.0). Ik zit een beetje rond te kijken of er nog een andere update bestaat. Ik zag ergens dat er ook een Media Nav 3 in kan (MODEL NO: LAN5810WR0). Dit lost o.a het...
Inmiddels ben ik een half jaar in het bezit van een Renault Scenic E-TECH. Deze projecteerde vanuit de beide spiegelhuizen van de buitenspiegels een Renault logo op de straat aan weerszijde van de auto. Om de een of andere reden doet hij dat niet...