Voor het vervoer van mijn surfspullen zoek ik een gebruikte Megane stationwagon (of Scenic) van het huidige model waarbij de bijrijdersstoel neerklapbaar is. Nu staan advertenties van gebruikte auto's bol van nutteloze opties en accessoires, maar de mogelijkheid tot neerklappen van de bijrijdersstoel wordt nooit genoemd. Daarvoor moet je vaak diep in de (al dan niet digitale) brochures zoeken. Zelfs bij de dealers weten ze het vaak niet of moeten ze het hoofdkantoor bellen.
Mijn voorlopige conclusie is dat alleen de Bose variant deze mogelijkheid biedt. Het zelfde zou gelden voor de Scenic.
Klopt mijn beredenering?
Neerklapbare bijrijdersstoel
-
76-er
Topic author - lid

-
ronny530
- lid

- Actief als: particulier
Re: Neerklapbare bijrijdersstoel
Ik heb nooit bij stil gestaan maar ik ga er van uit dat als de rugleuningen van de voorstoelen verstelbaar zijn die ook in een slaapstand gezet kunnen worden dus in het geheel achterover en bij geheel naar voren schuiven van de stoelen een soort van bed vormen. Verder zie ik het probleem van het niet vermelden niet want tijdens een bezichtiging is dat zo te testen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
De Verschrikkelijke
- Lid

- Actief als: particulier
Re: Neerklapbare bijrijdersstoel
Ik denk dat 76-er bedoeld dat de rugleuning naar voren kan klappen waardoor je een vlakke laadvlak krijgt.
Dit is inderdaad nier erg standaard en bij …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dit is inderdaad nier erg standaard en bij …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
ex: Twingo 1
ex: Twingo 1 Comfort
ex: Kangoo 1.4 Alize
ex: Kangoo 1.6 16v Oase LPG
ex: Scenic II 1.6 16v Dynamic/Comfort LPG
ex: Scenic III 1.4 Tce 130PK Grand 7P Bose
nu: Scenic IV 1.3 Tce 140PK EDC Grand 7P Bose met panoramisch dak
ex: Twingo 1 Comfort
ex: Kangoo 1.4 Alize
ex: Kangoo 1.6 16v Oase LPG
ex: Scenic II 1.6 16v Dynamic/Comfort LPG
ex: Scenic III 1.4 Tce 130PK Grand 7P Bose
nu: Scenic IV 1.3 Tce 140PK EDC Grand 7P Bose met panoramisch dak
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 2 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in