parrot carkit
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
parrot carkit
Ik heb een heel vreemd geval aan de hand, er staan ook al een paar andere topics van mij hier, maar tijdens het onderzoeken van de rammel, zie elders, heb ik naar tevredenheid een parrot carkit ingebouwd, tot nu toe werkte het perfect, maar nu kom ik er achter dat de parrot ineens niet meer uit gaat, nu kan ik niet bij de achterkant van de autoradio omdat ik de beugeltjes niet heb om de carminat er uit te halen, dus kan ik ook niet bij de parrot unit, want ik dacht dat de geschakelde plus los ligt, maar als ik de auto in zijn vrij zet, dan gaat de parrot uit??????
Als ik de rem of koppeling intrap gaat de parrot weer aan maar zonder verbinding, als iemand hier iets van snap?????? of heb ik ergens in de auto een flinke sluiting? ik heb de massa van de parrot aan het chassie van de autoradio liggen by the way. Wie weet raad?????
Als ik de rem of koppeling intrap gaat de parrot weer aan maar zonder verbinding, als iemand hier iets van snap?????? of heb ik ergens in de auto een flinke sluiting? ik heb de massa van de parrot aan het chassie van de autoradio liggen by the way. Wie weet raad?????
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 08 mei 2025 08:31
- Actief als: particulier
Bij een parrot hoef je geen kabels te verknippen, alles is plug 'n play.
Enige wat nodig is afhandelijk van je merk radio, is de geschakelde/constante plus omdraaien.
De massa die je hebt aangesloten lijkt mij verkeerd, gezien deze gewoon via de stekkers moet lopen.
Enige wat nodig is afhandelijk van je merk radio, is de geschakelde/constante plus omdraaien.
De massa die je hebt aangesloten lijkt mij verkeerd, gezien deze gewoon via de stekkers moet lopen.
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Als ik de massa los maakt, gaat de parrot uit, maar wat is het verband tussen de versnelling en/of de koppeling/rem?
Ik weet wel dat je de auto niet kan starten als je niet de rem of koppeling intrapt, dus komt er op dat moment ergens spanning op denk ik dan?
Ik weet wel dat je de auto niet kan starten als je niet de rem of koppeling intrapt, dus komt er op dat moment ergens spanning op denk ik dan?
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 05 mar 2018 21:32
In mijn tijd bij Avis autoverhuur weet ik nog dat je best een auto kunt starten zonder de rem of koppeling in te trappen, getuige de vele Amerikanen die met een rotklap naar voren schotendanny47 schreef:Als ik de massa los maakt, gaat de parrot uit, maar wat is het verband tussen de versnelling en/of de koppeling/rem?

Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Ik heb dat vroeger ook geleerd, maar je kan de renault megane niet eens starten zonder de koppeling of rem in te trappen, de boordcomputer geeft ook aan dat de koppeling of rem ingetrapt moet worden, dus dat zal wel goed zitten, ik ben bij de dealer geweest en alles zit goed, hij doet het nu ook goed opeens, dus wellicht dat het nu goed blijft werken
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 05 mar 2018 21:32
Ok!
Ik werkte daar vorig jaar, maar Avis heeft niet zoveel Renaultjes. De Golfjes en Astra'tjes hadden in ieder geval niet zo'n mooi systeem
.
Ik werkte daar vorig jaar, maar Avis heeft niet zoveel Renaultjes. De Golfjes en Astra'tjes hadden in ieder geval niet zo'n mooi systeem

Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut