Vergrendeling Scenic II met deurgrepen lukt niet meer
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Vergrendeling Scenic II met deurgrepen lukt niet meer
Hallo,
Ik heb sinds 2004 mijn Scenic II, met de luxe Keycard. Ik heb sinds een tijd dat ik auto niet meer op slot krijg met een van de knopjes op de deurgrepen, maar wel altijd met de knop in het logo op de achterklep. De auto uit de ontgrendeling halen gaat wel bij elk deurknop en de achterklep. Het maakt niet uit of ik de keycard nu in de broekzak heb zitten of in de hand. Nieuwe batterijen zijn ook al geplaatst.
Wie heeft een idee?
Jan
Ik heb sinds 2004 mijn Scenic II, met de luxe Keycard. Ik heb sinds een tijd dat ik auto niet meer op slot krijg met een van de knopjes op de deurgrepen, maar wel altijd met de knop in het logo op de achterklep. De auto uit de ontgrendeling halen gaat wel bij elk deurknop en de achterklep. Het maakt niet uit of ik de keycard nu in de broekzak heb zitten of in de hand. Nieuwe batterijen zijn ook al geplaatst.
Wie heeft een idee?
Jan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 jan 2016 18:33
Ga maar eens naar www.problemcar.nl, kies voor Renault en gebruik de zoekfunctie. U problemen zijn daar diverse keren aan de orde geweest met de oplossing daarbij. Gr. BV.
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
- Actief als: particulier
Bij welke deur is het probleem?
Meestal is het knopje in de handgreep kapot. Is zo vervangen, en het onderdeel kost meen ik €30.
Meestal is het knopje in de handgreep kapot. Is zo vervangen, en het onderdeel kost meen ik €30.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 10 nov 2017 11:45
- Contacteer:
Bij mij hielp een paar keer kloppen op de deurgreep , dan doet hij het weer.
Maar zal wel van korte duur zijn.
Maar zal wel van korte duur zijn.
Hide post links |
-
@ mechanic, het is op alle 4 vier de deurgrepen, dat ik de cv niet op slot krijg. Hoe krijg je het knop je er uit?
@ Ericon, ik heb al vaak er op geklopt, maar helaas
@BeVe, bedankt voor de link, heb gekeken, en zal naar de garage gaan voor de uitlezing van de boardcomputer
MvG,
Jan
@ Ericon, ik heb al vaak er op geklopt, maar helaas
@BeVe, bedankt voor de link, heb gekeken, en zal naar de garage gaan voor de uitlezing van de boardcomputer
MvG,
Jan
Renault Scenic II, 10-2004, Dynamic Luxe, 1.6 G3-LPG, 180.000 and still counting, Keyless Go, Panoramadak, Navi, CD-wisselaar, DVD hoofdsteunen.
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
Het komt voor dat ze in alle portieren defect zijn. Het kan ook in de bekabeling zitten van de deuren/doorvoer.
Bij de dealer kan met de computer worden gezien of de knop herkent wordt als je hem indrukt.
Je haalt de bovenste helft van je portierbekleding weg, stekker los maken van de handgreep,in de zijstijl van het portier zit een rond rubber dopje die je weg moet halen, met een haakje trek je het lipje wat erachter zit voorzichtig naar je toe, nu kan je het buitenste stuk van je handgreep eruit halen, en hierna de complete greep. Dan wijst het zich verder vanzelf!
Bij de dealer kan met de computer worden gezien of de knop herkent wordt als je hem indrukt.
Je haalt de bovenste helft van je portierbekleding weg, stekker los maken van de handgreep,in de zijstijl van het portier zit een rond rubber dopje die je weg moet halen, met een haakje trek je het lipje wat erachter zit voorzichtig naar je toe, nu kan je het buitenste stuk van je handgreep eruit halen, en hierna de complete greep. Dan wijst het zich verder vanzelf!
Hide post links |
-
Mechanic, bedankt, ik zal maar de dealer gaan er mee.
grt,
jan
grt,
jan
Renault Scenic II, 10-2004, Dynamic Luxe, 1.6 G3-LPG, 180.000 and still counting, Keyless Go, Panoramadak, Navi, CD-wisselaar, DVD hoofdsteunen.
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 24 jun 2015 16:32
Re: Vergrendeling Scenic II met deurgrepen lukt niet meer
Hoi,
De grepen voor lukt wel om deze los te halen, maar achter zie in in het gaatje geen haakje om aan te trekken?
De grepen voor lukt wel om deze los te halen, maar achter zie in in het gaatje geen haakje om aan te trekken?
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-