Easylink ellende

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Verwijderde gebruiker 41109

Easylink ellende

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Het Easylink systeem in mijn Captur II Plugin hybride krijgt steeds meer kuren:
1.
Met grote regelmaat (nu vier keer per week) valt het systeem uit en na een paar minuten start het weer op. Vervolgens duurt het een minuut of 10 voordat het navigatiesysteem in de auto weer verbinding heeft met satellieten. Dit is erg vervelend als je rijdt op basis van de navigatie....
Het kan geen software update zijn, de auto heeft nu als versie 283C34951R. Er zijn eerdere onderwerpen hierover geplaatst, maar deze zijn allen an 2021. Steekt dit probleem nu weer de kop op?
2.
Wanneer ik de auto in de stand R zet, schakelt de achteruitrij camera in en is dit zichtbaar op het scherm. Wat jammer is, dat soms (nu 2 keer per week) de camera niet meer uit wil gaan als ik de auto in stand D of B zet. Vooruit rijden met de achteruitrij camera aan is toch wel een bijzondere ervaring. Meestal schakelt hij vanzelf uit na een kwartiertje of wanneer ik de auto uitschakel. Heeft hier iemand anders ervaring mee?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: Easylink ellende

Bericht door A110 »

Goedendag,

Die versie zegt niks. Elk systeem is anders en heeft ook een andere versie.
Ik heb met mijn Clio hybride totaal geen problemen meer met het easylink systeem.
Ik zou zeggen gewoon langs de dealer rijden en vragen of ze de laatste software erin zetten.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Verwijderde gebruiker 41109

Re: Easylink ellende

Bericht door Verwijderde gebruiker 41109 »

Enkele dagen geleden heeft de dealer de software gewijzigd (blijkbaar kan dit niet OTA, maar moet de dealer dit doen). Hoewel ik weinig vertrouwen hier in had, heb ik sinds de update geen problemen meer gehad.
Wat mij ook is opgevallen dat wanneer een station bij DAB+ radio géén ontvangst heeft, nu wél overschakelt naar FM en andersom. Voor de update werkte dat niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht