Rlink scherm valt weg

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
trekcube
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2022 11:54
Actief als: particulier

Rlink scherm valt weg

Bericht door trekcube »

hoi hier iemand een oplossing voor mijn Rlink probleem het scherm valt weg en bij het rijden komt het na lange tijd terug maar de volgende dag is het terug van het zelfde ik heb ook al een updating gedaan maar het probleem blijft het zelfde graag jullie mening gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NB86
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2021 11:39
Actief als: particulier

Re: Rlink scherm valt weg

Bericht door NB86 »

Ik heb dit probleem ook gehad. En ik zeg "gehad" omdat mijn R-Link 2 systeem inmiddels overleden is. En het begon met deze klachten. Het scherm viel eerst af en toe eens uit (zwart beeld, radio blijft wel werken). Herstart van het systeem werkt niet. Min pool van de accu een tijd los werkte niet. Laten uitlezen door de dealer, en volgens hen zit er een hardware fout in (hoe of wat weet ik niet). Na een paar maanden met deze klachten rond te hebben gereden is het scherm van mijn R-Link 2 systeem nu al 4 a 5 maanden uit en reageert nergens meer op.
Coulance van de dealer of Renault NL hoef je niet te verwachten. Enige optie voor mij: nieuw systeem á €1500.

Je zou de dealer kunnen vragen om het systeem uit te lezen. Ze gaven bij mij aan dat een software update (die de dealer doet, niet die jij zelf kan doen) zou kunnen helpen. In mijn geval helaas niet, misschien bij jou nog wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht