Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
gisteren heb ik een renault modus gekocht maar helaas zit er geen radio code bij
en ik hoop via hier mischien achter de code te komen
ik zal een foto mee sturen van de zijkant van de radio
Alvast bedankt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[mention]Borgieportugal[/mention] : Dat heb je inderdaad goed gelezen, en daarmee komt je radio code op 8229
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
De accu was kapot. Moest nieuwe in. Vraagt validatiesleutel. Deze gegevens heb ik van de radio;
part code :2811 501298R supplier code: 276 660 model no : lan5201wr1 nog een code 401438702 en nog een code 281150198rta979 Date:2014.01.13
Ook staat op X13-12056een andere sticker windows Embedded CE 6.0 Core 00039-666-455-001
Geponst in radio staatchassisfront sur mc mbs62305501.
Wat is dan de validatiesleutel?
Laatst gewijzigd door Admin op 26 mei 2022 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Verplaatst vanuit het contactformulier
rabobanken schreef: ↑26 mei 2022 14:53
De accu was kapot. Moest nieuwe in. Vraagt validatiesleutel. Deze gegevens heb ik van de radio;
part code :2811 501298R supplier code: 27....
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Wil graag mijn Twingo 1 downgraden naar originele radio, maar er zit helaas geen code op de zojuist gekochte radio.
Is het mogelijk code te krijgen m.b.v. onderstaande gegevens?
Model 22DC229/62P
Code T0Q850
8200041272TQ850
(Lukt me niet foto te plaatsen...)
Bedankt!
Weet niet of je de code al hebt maar ik kom op 9162
Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
Toegevoegd in 58 secondes:
Pbsol schreef:Geachte leden,
Ik heb een 2008 renault megane grandtour gekocht.
Maar nu heb ik de accu laten vervangen en is m'n radiocode weg.
8200964809
Securitycode is V012
Kan iemand me hiermee helpen?
Zal het gelijk in het boekje schrijven
Met vriendelijke groet,
Pascal.
Met deze gegevens kan ik geen code vinden, kun je anders een foto van de achterzijde van de radio sturen?
Pbsol schreef: ↑27 mei 2022 11:14
Hoe verstuur ik een foto op het forum?
Er staat:
8200964809T [V012 security]
4945 is je code
SmitLC gebruikt waarschijnlijk een codelijst, die is echter niet compleet
[mention]SmitLC[/mention] Je hebt gelijk, bij de app geeft die bij mij ook geen code maar de melding dat ik de pro versie moet kopen.
Nou ja, weer wat geleerd, gelukkig zijn er meerdere methoden.
[mention]Bearded_witch79[/mention] : 7459 zou voor je moeten werken
[mention]Enagem2013[/mention] : 1394 zou je code moeten zijn
Na wat gewissel met orginele radio en een gekochte radio vanwege een af en toe wegvallende linkervoor speaker heb ik inmiddels mijn eigen radio weer gemonteerd alleen heb ik hier helaas de radiocode niet van , graag zou ik die bij deze willen opvragen (zie foto hieronder)
20220610_084058.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[mention]Enagem2013[/mention] : 7090 is de code van je oude radio, je hebt het er maar druk mee
Dank je wel , nou na het vervangen van wat ik dacht "plakkende speakers"of een uitgang van de radio die niet functioneert lijkt mij dat de enige optie nog kan zijn slechte bedrading maar we zoeken verder.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...