Ik heb ondervonden dat bij het laten komen van het koppelingspedaal ( bij vertrek ) de auto telkens een "trilling" heeft tot het pedaal volledig gelost is.
Ook van 1e naar 2e kan ik dit ( weliswaar veel minder ) gewaar worden.
Ik ben er vrij zeker van dat het niet het koppelingspedaal zelf is , maar de "auto".
Kan iemand mij in de juiste richting sturen om dit probleem te laten verhelpen of zijn er mensen die iets gelijkaardig hebben gehad met hun auto ?
De wagen gaat iig vrijdag binnen voor oliewissel/nazicht/controle en ik zal dit zeker melden aan de garage.
Het is mij vroeger/eerder nooit echt opgevallen , mijn eerste gedacht was dat dit kwam door het dragen van andere schoenen , echter mijn kids hebben het nu ook zelf ondervonden en het ligt dus volgens mij niet aan ons schoeisel

Het is wel zo dat ik dit al wel eens gehad heb een jaar of langer geleden en toen had ik het dus wel alleen met 1 bepaalde soort schoenen......ik reed daar zga nooit mee en voorts had ik het met "normale" schoenen niet. ( echt waar meneer de uil ! haha )
Ik hou jullie iig op de hoogte wat er als oplossing uit de bus komt , altijd wel handig voor het forum.
Betreft dus mijn GSIII , 1.5 dci 110 pk , bj 2012.
Kmstand is momenteel 82000 , niet zo bijster veel dus.