Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nou er lopen heel wat beunhazen in dat circuit dus ik zou altijd een rollenbanktest willen zien want meten is weten. Dat ie sneller voelt geloof ik maar of de chip doet wat hij beloofd?
Meerprijs van een test bij een tuner valt mee want zal rond de 100,- liggen.
Ik heb mijn 150pk laten tunen, maar is gewoon het zelfde motorblok, maar meer afgeknepen. Ben er wel blij mee dat ik het heb laten doen, want de std 150pk heeft wel erg weinig koppel.
Overigens ga ik m deze maand weer origineel maken, want hij gaat terug naar de leasemaatschappij, einde contract.
Renault Talisman Estate TCe 150 EDC Intens | Gris Cassiopee | 19" Alizarine met Eibach spoorverbreders | Donkerbruin leder | Intens Business Pack | Pack Winter Intens
Dank voor de reactie.
Ja met de 150 pk had ik het 100% zeker laten doen.
De 200 pk versie zou van 200 pk / 260Nm naar 225 pk / 300 Nm gaan.
Vraag me nog steeds af in hoeverre je dit zou merken...
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut