Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ben sinds kort eigenaar van een Clio Tce 90 X-tronic Intens van 2021 met 8400 km.
Ik hoor al een tijdje aan de rechterkant rammeltjes als ik over een oneffen weg rijd, ik kan niet lokaliseren of het uit de rechterzijde van het dashboard komt of rechterportier!!
Zijn er forumleden met de zelfde irritatie of eventueel oplossingen ??
Maandag is mijn Clio 5 met de rammeltjes/kraakjes bij Renault Stam Amersfoort bekeken,
Na een proefrit met de monteur in de auto is deze beluisterd.
Monteur lokaliseerde volgens zijn waarneming het geluid midden dashboard.
Auto is in reparatie genomen en de navigatie +airco paneel uitgebouwd , waarna bedrading is getaped en vastgezet.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Ben sinds kort weer in het bezit van een Megane I, bouwjaar 2000. De serie t/m 2000 had zwakke bekleding en ook de kwaliteit van de stoelen is niet voor vele tonnen rondrijden gebouwd. Mijn bestuurdesstoel is moe / wat doorgezakt....
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
Clio 4 1.5dci 2013
Mijn zoon heeft de deur linksachter niet goed dichtgedaan. Dat hadden we niet gezien, hele flinke hoosbuien eroverheen. 2 dagen later accu leeg. Natte mat bij de pedalen. Accu geladen, rijdt prima weer. Maar volgende dag weer...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...