* Leeftijd distributieriem onbekend
* CO- waarde te hoog
* Raam links sluit langzaam en ook sluiten de ramen niet goed, er blijft een kleine ruimte over (erg irritant op de snelweg)
* Middelste display van het tellerhuis (waar het huisje op staat) valt deels uit na het starten. Bij het uitzetten van de motor wel weer prima
* Foutmelding 'Electric fault' gecombineerd met het servicelampje (olie is al gedaan en interval is gereset)
* Originele radio mist.
De distrinutieriem (met waterpomp, rollen, multiriem etc) wil ik donderdag laten vervangen. Ik heb een afspraak gemaakt bij Vermeulen in Rijsenhout (goede verhalen over gelezen), daar zal de auto eerst nog nagekeken worden (met name de electronic fault baart me zorgen, ondanks dat alles werkt). Als er niets geks uit komt kan de riem gelijk gedaan worden. Daarna nog eens een keer kijken voor de andere punten. Het liefst wil ik alles gelijk in orde hebben.
De radio heb ik al gevonden (helaas wel zonder code, die zal ik elders op dit forum proberen op te vragen). Hier komt nog een Yatour achter te hangen.
Al met al bevalt alles tot nu toe prima. Liep al wel tegen een auto aan die niet wilde starten, bleek uiteindelijk gewoon een moertje van de zekering op de accu te zijn

Op naar D-Day Donderdag