Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In de display verschijnt de melding "oliedrukstoring".
Het gaat om een Laguna 2 uit 2005.
De auto slaat ook niet aan.
Startmotor draait wel rond.
Is dit een defecte sensor? en zo ja waar zit deze dan? of is het iets anders?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In de MyRenault app op de iPhone zie je sinds kort de Status van de auto normaal zag ik daar alleen in dat de bandenspanning voor alle banden OK was.
Nu zie ik echter ook 1 Gebeurtenis gedetecteerd en wel dat de Passagiersairbag gedeactiveerd is.
Ik...
Wij hebben sinds een aantal dagen een captur rs line uit 2022. Bij het opstarten krijgen we bijgevoegde melding die na 8 seconden weer weg gaat. Hoort dit zo en is dit ook uit te zetten ? Ik moet zeggen dat het wel wat irritant is
Wij hebben sinds een aantal dagen een captur rs line. Bij het opstarten krijgen we bijgevoegde melding die na 8 seconden weer weg gaat. Heeft iemand een idee hoe ik deze uit kan zetten ?
Ik heb een renault Clio 2021 het airbag lampje ging branden. Was toevallig dicht bij de dealer. Diagnose gesteld blijkt dat draadboom linkerdeur storing geeft en zou vervangen moeten worden.
Ik vindt erg snel in auto van net 4 jaar .
Ik...
Wij rijden sinds 5 oktober 2024 een Renault Zoë R240 uit 2015. De eerste week hadden we al een waslijst aan fouten ontdekt bij de auto en zijn wij terug gegaan naar de dealer waar wij hem gekocht hebben. Alles kon gemaakt worden op de...
Vanochtend vroeg was ik onderweg en na zo’n 5 minuten rijden hoorde ik iets aan de onderkant van de auto. Vervolgens kwam er een melding, controleer wielsensoren met een uitroep teken in beeld. Auto stilgezet en gekeken en met de band was niks aan...