Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goedemorgen, Ik heb sinds een jaar een Renault Megane (Bose uitvoering) uit 2017.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct kapot ben van het R-link systeem. Het is redelijk basaal uitgevoerd.
Maar wat volgens mij wel moet kunnen is dat als ik muziek via mijn iPhone wil spelen via R-Link 2, dit zo te regelen moet zijn dat als ik iets aanzet het systeem automatisch overschakelt naar bluetooth (ik heb geen Apple CarPlay) en dat als ik die weer uitzet, hij weer overschakelt naar de radio. Dat heb ik nog niet echt voor elkaar. Nu moet ik hem steeds handmatig overzetten. Erg onhandig
Dit terwijl de telefoon wel gewoon overschakelt. alvast bedankt.
Als je met bekabeld bedoeld een kabeltje van de iPhone naar de USB aansluiting van de auto…. Ook dat werkt niet automatisch bij mij. Zowel niet naar IPhone als terug naar radio.
Eigenlijk wel gênant hè? Dat een merk als Renault het niet voor elkaar krijgt een fatsoenlijk navigatie/ audiosysteem te kunnen ontwikkelen. Want het navigeren is ook tenenkrommend.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Als ik muziek wil afspelen vanaf mijn iPhone en een andere keuze wil maken blijft het in CarPlay hangen in recent toegevoegde artiesten.
Hoe kom ik bij het alfabet om zelf een keuze te maken ?
Grtjs, Henrie
Hallo, heb renault captur 2 hybride . de deuren automatisch openen of sluiten lukt maar zelden meer. nieuwe batterij geplaatst, maar helpt niet.
Heeft iemand een idee wat ik kan proberen om dit in orde te krijgen?
Bij onze Renault Captur uit 2015 zit automatisch vergrendelen bij weglopen. Dit doet het prima,,,de 4 passagier-deuren worden vergrendeld. Echter de achterdeur niet.
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.