Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Zou iemand in mijn renault espace uit 2016 Android Auto kunnen ontgrendelen of installeren? Uiteraard tegen een vergoeding
Ik kom uit Eindhoven, misschien iemand uit die omstreken?
Kan iemand mij ook helpen om android auto te laten werken op R-link espace (bouwjaar 03/2017 dus net geen android auto). Kan ik dat zelf of laten doen? Alvast bedankt.
Patrick023 schreef: ↑22 mar 2023 16:05
Is het al gelukt
Ik heb het vorige week op mijn Espace 2016 gedaan.
Ik wil je gratis een How to geven
Ik heb wel interessen in die how to, is het aanbod nog geldig?
Ps. volledige leek op dit vlak, heb nu een paar weken mijn espace V initiale Paris 2016 en mis Android auto echt wel.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie ten eerste bedanken voor de vele handige tips! Ik ben 25 en rijd nu ongeveer 7 jaar renault. Tot op heden ben ik zeer tevreden.
Drie maanden geleden heb ik een Renault Megane uit begin 2018...