Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dit is niet standaard, je moet hiervoor het Pack Advanced Driving Assist bij bestellen. Krijg je ook Adaptieve Cruise Control.
Overigens, ik heb een dode hoek sensor, maar mijn ervaring is dat je bijna geen dode hoek hebt aan de linker of rechterkant van een Captur....
Ik heb hem er wel op maar kun je via de instellingen er ook een geluidssignaal aan koppelen? Je wordt nu gewaarschuwd als je in de spiegel kijkt en je de oranje stip ziet knipperen op het moment je de richtingaanwijzer aanzeet. Hoor dan liever ook een geluidssingaal.
robbosma schreef: ↑21 jun 2023 15:32
Ik heb hem er wel op maar kun je via de instellingen er ook een geluidssignaal aan koppelen? Je wordt nu gewaarschuwd als je in de spiegel kijkt en je de oranje stip ziet knipperen op het moment je de richtingaanwijzer aanzeet. Hoor dan liever ook een geluidssingaal.
Vervolgvraag over dode hoek spiegel. Ik heb trekhaak met fietsenrek en dan krijg ik de melding dat deze dode hoek spiegel niet werkt omdat Captur denkt dat er een aanhanger achter mijn auto hangt. Is deze melding te omzeilen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut