Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met het vervangen van mijn distributie twingo 1.2 16v 2011. Nu wilde ik ook de kleppen stellen en had ik heel het inlaat traject losgehaald. Tijdens het demonteren is er een dopje ( of hoe je het wilt noemen) met 2 rubbere ringetjes uit gevallen. Ik weet dus van me lang zal zijn leven nie meer waar die thuis hoort
Niet heel handig…
Alles terug gemonteerd en auto gestart. Liep even op 3 cilinders naar mijn idee maar schoot daarna naar de 3000 toeren.
Ik had aan een kennis gevraagd (Renault monteur) wat het kan zijn. Hij vertelde dat het sowieso aan De vacuüm lag van de auto. Hij wist me helaas niet te vertellen waar dat dingetje met de rubbere ringen thuis zou horen.
Hopelijk kan iemand me helpen
Zie bijlage
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik rij een Renault Mégane Estate 1.3 TCe Intens automaat, en bij stevig optrekken vlak voor het schakelen hoor ik een fluitend of piepend geluid, dat mijns inziens van onder de auto komt. Zou iemand weten wat dit geluid zou kunnen zijn? Mijn vorige...
Mijn Renault Scenic II (met 116.000km de teller) doet raar bij het schakelen. De versnellingspook gaat niet automatisch naar de neutrale stand (tussen 3 en 4) wanneer ik hem uit zijn tweede of vijfde, zesde versnelling duw. Ik moet hem...
Via deze weg wil ik kijken of we de problemen gezammelijk kunnen aanbieden bij Renault Nederland. Maar ik heb dan wel wat informatie nodig.
Via dit formulier wil ik jullie wat vragen stellen.