Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Enkel voor de Renault Clio IV 5-deurs 2012-2019
Helaas heb ik deze verkeerd besteld. Ik heb zelf een stationwagon model en per abuis de normale clio IV versie besteld.
Precies passende getinte folieset voor het voertuigmodel Clio 5-deurs IV met het bouwjaar 2012-2019. Onze hoogwaardige getinte folie wordt met een hoogwaardige plotter op milimeter nauwkeurig voor u op maat gesneden. De folie filtert 99% van de schadelijke uv-straling en hoeft niet in de voertuigdocumenten te worden geregistreerd. Bij de levering inbegrepen zijn alle foliedelen tot aan de B-kolom, een rakel om de folie aan de welving van de ruit aan te passen, evenals een handleiding en algemene goedkeuring.
Op te halen in Deventer of anders verzendkosten voor koper
Onnodig hoofdlettergebruik aangepast.
Moderator.
Bijlagen
Laatst omhoog gehaald door SanderV op 23 dec 2023 15:05.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben nieuw op het forum. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een occasion en mijn oog was daarbij gevallen op de Renault Clio met een bouwjaar van 12-2020. Mij is bij de gewenste auto die ik heb gezien, alsmede ook...
Sinds 6 maanden doet mijn auto rare dingen en niet altijd.
Zoals:
- sluiten met de sleutel erin
- niet sluiten bij weglopen/op knop drukken (10min later wel te sluiten met knop)
- niet openen met op knopje klink te duwen, na 10x duwen als...
Ik krijg een melding elektrische storing gevaar controleer start stop op mijn display. Ik heb een Renault clio bouwjaar 2019. Deze storing heb ik vaker gehad. Mijn accu is vervangen en de aansluiting van de start stop op de accu is ook vervangen. En...
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Heeft iemand na het vervangen van de remblokken vooraan ook het probleem gehad van precies lucht bij het induwen van het pedaal ? Bij pompen op het pedaal hoor ik ook alsof het pedaal een blaasbalg is. Normaal hoeft men toch niet te ontluchten na...
Ik ben al even aan het zoeken maar kan dit nergens vinden,
Hoe schakel ik de traction control uit bij een Renault Kadjar Energy 160 Tce Intens 2019 (automaat)
Tijdje geleden vredelijk vast gezeten in nat modderig gras en kwam daar dus echt niet meer...