Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn Austral is nu een paar weekjes jong en ook ik de melding die al veel voorbij is gekomen, Kwaliteitscampagne etc..... . Daar wordt aan gewerkt en mijn auto gaat volgende week naar de dealer. Kijken wat eruit komt. Ik houd jullie op de hoogte wat er bij mij uit komt.
Nu mijn echte vraag en waar ik 'hier' nog geen informatie over heb kunnen vinden.
Ik heb geprobeerd om met mijn smartphone de Wifi van mijn open Rlink te verkrijgen. Ik heb gevonden waar ik moet zijn en heb ook het password kunnen achterhalen. Nou zoek ik met mijn smartphone net zoals je altijd doet naar de betreffende wifi. Deze vindt ik meteen, maar het password dat ik op mijn open Rlink scherm zie, blijkt niet correct te zijn????? Hier gaat het bij mij even mis.
Is er iemand die mij duidelijk kan maken of ik wellicht iets verkeerd doe?
bvd
peter
Nu: Renault AUSTRAL techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200, wit, glazen dak. Voorheen: Mercedes A180 L, Mercedes GLA 2.2 AMG, Renault Clio IV Initiale Paris, Mercedes CLA180 AMG
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut