Clima via app?

Plaats reactie

Topic author
PaDu
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 15 sep 2024 10:30
Actief als: particulier

Clima via app?

Bericht door PaDu »

Bij de megane phev is de cilma via de app instebaar, kan dit bij de austral ook ?
grt,
Pat

'16 Renault Captur 0.9 TCE Dynamique Zwart
MediaNav

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Marcello
Lid
Lid
Laatste bezoek: 17 dec 2024 22:21

Re: Clima via app?

Bericht door Marcello »

Met de huidige app die erbij zit heb ik de mogelijkheid niet gevonden. Je kunt eigenlijk niets met de app. Je auto laten toeteren op een afstandje als je hem kwijt bent. Je kilometerstand en je actieradius, meer niet.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
PaDu
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Laatste bezoek: 15 sep 2024 10:30

Bericht door PaDu »

Dank voor de reactie, jammer dat het zo beperkt is.
grt,
Pat

'16 Renault Captur 0.9 TCE Dynamique Zwart
MediaNav

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

SpaceXp626
Lid
Lid
Laatste bezoek: 27 nov 2024 14:01

Bericht door SpaceXp626 »

Idd had dit ook leuk gevonden. Dealer had gezegd dat dit kon tot ik de auto uiteindelijk had en dit blijkbaar alleen bij hun full electric auto’s kan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Marcello
Lid
Lid
Laatste bezoek: 17 dec 2024 22:21

Bericht door Marcello »

Het beroemde verkooppraatje, alles kan tijdens de verkoop, tot de levering.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Frobeltech
Lid
Lid
Laatste bezoek: 16 apr 2025 11:26

Bericht door Frobeltech »

Maar waar zou dan de aansturing vandaan moeten komen? Normaal gebruik je een standkachel hiervoor (die ik al twee auto’s lang heb, heerlijk, ga hem echt missen bij mijn Renault) en de elektrische auto heeft anyway verwarming via de accu. Bij de phev versie krijgt de verwarming gewoon zijn warmte via het koel circuit….. Dus lijkt me logisch dat die optie om hem aan te zetten via de app ontbreekt.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

CreatoX
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 19 feb 2025 11:27

Bericht door CreatoX »

Na veel gedoe het "Remote services pack" aan de praat weten te krijgen. Auto is zelfs terug geweest naar de dealer i.v.m. het vervangen van een onderdeel (modem..?). Er waren connectie-problemen.
Nu dit eindelijk opgelost is kunnen de lampen en de claxon op afstand bediend worden. Deze functies zal ik nooit gebruiken. Zware tegenvaller voor een auto anno 2023.

Had ook verwacht meer te kunnen doen op afstand. (wat ze bij de dealer inderdaad bij de verkoop aangegeven hadden... ook het openen van het portier zou middels de mobiel moeten kunnen ?)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Frobeltech
Lid
Lid
Laatste bezoek: 16 apr 2025 11:26

Bericht door Frobeltech »

ik heb nog overwogen een stand kachel erin te laten zetten, de dealer gaf aan dat dit als accessoire ingebouwd kon worden…. Echter van af gezien vanwege te weinig budget. Heb twee auto’s gehad met stand kachel en ik weet zeker dat ik die ga missen…. Heerlijk om in een warme auto weg te rijden ‘s ochtends. Gelukkig heeft mijn dealer nooit beweerd dat je de verwarming aan kon zetten via de app, zou ik vreemd hebben gevonden als dit had gekund.

Off topic: mijn dealer was wel heeeeel overtuigd dat de matte lak gewoon de wasstraat kon, gelukkig had iemand op dit forum een kopie uit de handleiding gepost dat Renault aangeeft dat dit niet kon…. Idd verkooppraatjes, altijd kritisch blijven :)
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

SpaceXp626
Lid
Lid
Laatste bezoek: 27 nov 2024 14:01

Bericht door SpaceXp626 »

Snap niet wat er vreemd zou zijn dat dit niet zou kunnen. Dit deden ze al jaren terug bij duitse merken. Mijn vorige auto is 9 jaar oud en kan dit zelfs.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut