Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Auto staat in Comfort stand en de hybridesysteem wisselt steeds netjes af wanneer ik onder de 100km/u rij. Ga ik nou boven de 100km/u dan gaat de auto niet meer in EV stand zelfs niet...
Wie kan mij vertellen hoe je het kofferbak slot demonteert van een renault megane 2 cabrio,
Ik zie wel 2 bouten aan de binnen kant in de kofferbak, maar dan is hij nog steeds niet los.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag een reactie.
M.v.gr Eddie
Is er een mogelijkheid om Google te verwijderen uit de Renaults? Hoe minder afhankelijk van Alfabet, Meta en al die andere onbetrouwbare Yanks hoe beter. :x
Ik heb een takje of blad in mijn ventilatiekanaal zitten. Al weken. Het irritante geluid gaat ook niet weg zoals eerdere wel eens gebeurden.
De vraag is: hoe krijg ik het handschoenenkastje weg zodat ik bij de ventilator kan komen?
Ik heb het...
Eind augustus heb ik een Renault Megane IV, 1.5 dCI gekocht. Fijne auto, maar na 15.000 kilometer kreeg ik een knipperende kerstboom aan foutmeldingen op mijn dashboard.
Het begon met een uitvallende Adaptive Cruise Control. Deze werkte af...
Na pechhulp in Frankrijk heeft de Franse garage de taal van het dashboard (dus niet het multimediasysteem) op Duits gezet. Hoe wijzig ik dit in Nederlands? Alvast bedankt