OpenR link dev-mode ? Onderwerp is opgelost

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Austral-130
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2024 15:12
Actief als: particulier

OpenR link dev-mode ?

Bericht door Austral-130 »

De OpenR-Link draait op android 10, en deze heeft net als de android telefoons een dev-mode stand.

- Heeft iemand daar al ervaring mee?
- zo ja, is dit een methode om eigen apps te kunnen installeren op de OpenR-Link omgeving?

Groeten!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Austral mild hybrid - jan 2024 - packs: look - safety - comfort - around view - adaptive cc - electrische achterklep - verwarmde voorruit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



LeoGroen
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 jun 2017 14:10
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door LeoGroen »

Deze mode heeft net als op de telefoon alleen zin voor app ontwikkelaars, het geeft je toegang tot setting, zoals geheugengebruik, alle gegevens van de app wissen na gebruik etc. Met deze mode ingeschakeld kun je geen extra apps installeren
Een Austral techno 200 in gebruik, eerste ervaring positief

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door Marcello »

Daarnaast schakelt hij de apps uit zodra je gaat rijden.
Ik heb dit boxje toegevoegd veranderd je display in een tablet. Werkt perfect en ook tijdens het rijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Austral-130
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2024 15:12
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door Austral-130 »

Marcello,
is dit een koppelkast voor je telefoon of een op zichzelf staand Android platform?
ik vindt wel wat info, dit lijkt een op zichzelf apparaat te zijn buiten je telefoon om?
koppel je de telefoon dan hierop of gewoon op de auto?
Austral mild hybrid - jan 2024 - packs: look - safety - comfort - around view - adaptive cc - electrische achterklep - verwarmde voorruit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door Marcello »

Appel CarPlay of Android blijft gewoon werken, ook alle functies van je auto. Je kunt er tussen schakelen. Maar alles wat je op je telefoon doet kan je ook via dit kastje. Het is te koppelen via je hotspot van je telefoon of je stop er een simkaart je in. Ik heb voor het laatste gekozen. Je zal het niet dagelijks gebruiken maar in de file stilstaand even naar een filmpje of het journaal kijken is wel erg leuk. Of bij een lange reis je mede passagiers naar een film. Gewoon een erg leuke hebbedingetje bij zo’n prachtige wagen als de Austral.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



SpaceXp626
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 aug 2023 18:03
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door SpaceXp626 »

is er al iemand die via dev mode kunnen aanpassen heeft dat alle apps blijven werken tijdens het rijden?
@Marcello het bakje dat je aangeeft waar heb je dit gekocht?
En kan je daar ook externe monitors op aansluiten of naar streamen zodat ik schermen vanachter zou kunnen installeren en iedereen naar hetzelfde kan kijken zowel vooraan als achteraan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



evx
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:40
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door evx »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door Marcello »

@spacexp626 ik heb geen idee of dit mogelijk is, er zitten erg veel mogelijkheden op. Je kunt elke app erop zetten. Er zit Bluetooth op. Het werkt op het scherm van de wagen. Verder zou ik het niet weten. En ja hij komt inderdaad bij Ali vandaan maar werkt perfect. En zijn ook Nederlandse aanbieders die honderd euro meer rekenen maar ook die hebben ze ingekocht via Ali, zijn precies de zelfde. De beroemde doorverkoop met een flinke opslag.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Austral-130
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2024 15:12
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door Austral-130 »

Inmiddels bij tante Ali er een aangeschaft, en aangemeld op een van mijn accounts. Play store werkt als op een telefoon, ook kan je apk's op een sd kaart zetten en daarvandaan laden. Data doe ik via de hotspot van de telefoon, maar er kan ook een eigen sim in. TomTom en FM er op, en wat andere software gaat prima. Ik heb wel de 8G versie genomen.
Austral mild hybrid - jan 2024 - packs: look - safety - comfort - around view - adaptive cc - electrische achterklep - verwarmde voorruit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door Marcello »

Leuk spul hè voor weinig, ik heb er wel een goedkoop simkaartje ingestopt, GB deel ik via mijn telefoon. Ik vind het wel wat hebben als je scherm een tablet is. En alles werkt gewoon of je nu rijdt of stilstaat.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



SpaceXp626
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 aug 2023 18:03
Actief als: particulier

Re: OpenR link dev-mode ?

Bericht door SpaceXp626 »

Waar in de wagen hebben jullie deze gelegd en aangesloten?
of nemen jullie deze elke keer weer mee uit de wagen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht