Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zo'n Williams blijft toch mooi!
Het valt me op dat er aan die zijkant van de motorkap qua lijn nog niet al te veel veranderd is, zeker als ik dit vergelijk met mijn Clio V.
Alle andere lijnen daarentegen
Wordt het geen tijd om wat meer moderne Clio's aan dit topic toe te voegen?
Ik zal dan een eerste poging wagen, een gedeelte van m'n clio toch.
Niet met de originele RS-Line 17"... Ik heb een 16" - setje gekocht met Allseason-banden.
M'n originele gaan misschien wel in de verkoop
Heb de foto nog van de aflevering , 2 Clio's dus
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
Clio 4 1.5dci 2013
Mijn zoon heeft de deur linksachter niet goed dichtgedaan. Dat hadden we niet gezien, hele flinke hoosbuien eroverheen. 2 dagen later accu leeg. Natte mat bij de pedalen. Accu geladen, rijdt prima weer. Maar volgende dag weer...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...
Sindskort een mooie Clio met een media navigatie systeem. Daar is echter een klein probleempje mee en terug naar fabrieksinstellingen werkt niet..
Hopelijk weet één van jullie iets .
Elke keer als de motor uit is geweest vergeet dit ding zijn...