Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Aan iedereen: vergeet zeker geen feedback of klachten te melden aan Renault zelf. Alleen dan kan er snel werk gemaakt worden via updates of andere zaken.
Ik heb dit ook gedaan, maar krijg hier nog geen reactie op. Het enige wat ik terug krijg is dat er binnenkort ( binnen 5 werkdagen ) contact met mij word opgenomen. Dit hebben ze dus al niet gehaald.
Word vervolgt.......
Soms duurt het wel ff. Ik heb 2 weken geleden klacht ingediend en kreeg eind vorige week telefoon. En anders opnieuw klacht indienen tot ze antwoorden.
Voor alle dromers die nog een actie of update verwachten omtrent de bekende brom en de hoge toeren/verbruik rond de 50 km kan ik melden dat Renault vind dat dit “gewoon” zo hoort en dat er geen actie of update komt voor boven genoemde klachten. Vanmiddag gebeld door Renault nadat ik een officiële klacht had ingediend ( dus niet door de dealer, want die heeft er ook al 2 keer nagekeken ). De boodschap was duidelijk. De klachten zijn volgens Renault normaal en horen bij de Renault Austral.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Waarom wordt mijn review geweigerd door Google? Iemand een idee waarom? Mijn review: 2 wagens gelijktijdig gekocht, een Renault Austral en Dacia Sandero, bij beide wagens zijn er problemen. Bij levering van de Renault was het stuur reeds beschadigd...