Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
De middenconsole van mijn Megane Scenic uit 2007 wil niet meer voor of achteruit. De enige oplossing die de garage kon verzinnen was een nieuwe erin zetten
En de spiegels klappen niet meer goed uit nadat ze ingeklapt zijn geweest.
Ik heb hier er al het een en ander over zitten lezen en het lijkt allemaal op te lossen. Alleen.... ik heb daar het geduld niet voor en blijf dan zitten met een auto zonder middenconsole en mogelijk zelfs zonder spiegels
Wie kan en wil dit voor me doen?
Ik woon in Apeldoorn en wil er best een uur voor rijden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik...
Beste forumleden. Ik heb een vraag. Ik heb een renault scenic 2 uit 2008. Het is een Tech Line uitvoering. Mijn vorige Tech Line uitvoering had op de middenconsole een toetsenbord (chroomkleurig). Hiermee kun je de navigatie instellen e.d. Mijn...
Beste , ik heb een kangoo 3 , bj 2024
De opbergconsole tussen bestuurder en passagier kan je openen maar het deksel kan je niet vastklikken zodat je rustig er iets uitbkunt nemen, is dit normaal?
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar...
weet iemand of de spiegels automatisch inklapen als ik op de afstandsbediening druk ?
we hebben de auto pas bijna drie weken.
ik wist eerst niet dat je met de knop aan de binnen deur de spiegels automaitsch kon inklapen nu wel.
dus ik klapte de...
Ik heb dit onderwerp ook in de rubriek onderdelen aangeboden staan maar toch hier even de melding omdat het alleen om Renault Zoe banden gaat. Vanwege een connectie met een Renault dealer kan ik erg goedkoop aan Michelin e-primacy 195/55/16...
beste forum leden ik heb een vraag over electriche inklapbare spiegels.
ik heb een renault grande modus met electriche inklapbare spiegels
die worden bediend met draai knop in de bestuurders deur jullie wel bekent denk ik
inklapen en uit klapen....