Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben me aan het oriënteren om een schade Zoë op te knappen. Ik heb er eentje op het oog met schade waar de airbags en gordelspanners zijn afgegaan bij de botsing. Weet iemand welke bouwjaren, types uitwisselbaar zijn? Het gaat in dit geval om een...
Ben benieuwd wat de originele maat band is van mijn master camper.
Het betreft een Renault Master half integraal camper uit 2001.
2.8dci 114 pk motor.
Het is een 6 j velg met 215 breed banden.
Reserve wiel is 225 breed allen 16 inch.
Vind dat nogal...
Mijn huidige Espace III begint ineens in rap tempo te verouderen, AB werkt niet (geen probleem mee), maar dan gaat het verder, twee portieren gaan niet meer mee op slot (is natuurlijk op te lossen), rechter aandrijfas begint ineens veel herrie te...
Dinsdagochtend staat de terugrit vanuit Frankrijk naar Nederland op het programma. We trekken een caravan en vandaag zag ik onder de motorkap dat de koelvloeistof net op het min streepje staat. Ik wil deze dus graag bijvullen maar ik kan met geen...
Vorige week een nieuwe ( gebruikte ) Renault gekocht.
Echter, nergens in het instructieboek staat de soort motorolie genoemd, ook de dealer
kon dit niet met 100 % zeggen.
NB. Ik zag dat de motor achterin ligt, geeft dit geen probleem met de koeling,...
Beste forumleden,
Ik wil weten welke motor in een master1 1984 ligt.
Het is een benzinemotor,, en ik weet inmiddels dat deze bus met 2 type motoren is uitgerust (origineel)
De J5R of de J7R. Maar hoe ik deze kan identificeren.. . geen idee...
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...