Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste forumleden. Ik ben van plan zelf een (vaste) trekhaak te monteren onder mijn Clio estate Limited uit 2017. Nu kon ik daar op de clioclub en andere forums weinig over vinden, dus heb ik een aantal vragen die een van jullie hopelijk kan beantwoorden.
Ik las dat bij het aansluiten van de 13-polige kabelset er een aantal draden zijn die naar voren moeten worden getrokken en aangesloten moeten worden op de zekeringkast en boordcomputer waardoor het dashboard voor een deel los moet. Klopt dit?
Ook las ik dat het alleen via de MediaNav mogelijk is om de parkeersensoren uit te schakelen als er een aanhangwagen o.i.d. achter de auto hangt. Ik ben langs de dealer geweest en deze kon het me ook niet precies vertellen. Weten jullie of het mogelijk is om de PDC op een andere manier dan via de MediaNav uit te schakelen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op de constante stroomdraad van de trekhaak op #9 staat geen spanning meer ook niet bij een draaiende motor.
Is er misschien iemand die weet waar ik voor die draad de zekering kan vinden?
De trekhaak is origineel door garage geplaats dus er zal er...
Ik heb online zitten kijken voor afneembare trekhaak.
Op de olifantentrekhaken site kom ik op mijn kenteken alleen maar trekhaken tegen die NIET geschikt zijn voor mn GT-tje
Op de site van Winparts hebben ze (na het invoeren van mijn kenteke) wel...
nu heb ik een setje op de sloop gezien in het leer,
is dit zo 1 op 1 over te zetten onze kadjar komt uit 2016 en de nieuwe set uit 2019
zal alleen een stroom kabel moeten leggen voor de verstelling
Iemand al een Android radio gemonteerd in zijn Renault?
Ik heb een Reanult Captur waarvan de radio het begeven heeft.
Ik zou deze willen vervangen door een Android radio, mogelijks de Davilon DVL4041.
Blijven alle functies werken?
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...