Locatie Cabasse radio/TEL/NAV in 2007 Espace vanwege

Topic author
Bezemwagen
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Locatie Cabasse radio/TEL/NAV in 2007 Espace vanwege

Bericht door Bezemwagen »

Ook geplaatst in het Espace forum maar daar niet veel response...

Ik probeer het hier ook eens, vanwege het meer technische aspect misschien meer kans

Iemand moet dit toch weten

----

Nieuw op het forum maar direct een vraag:

Ik heb voor mijn Espace met Cabasse radio/cd/nav/telefoon systeem een Ice Link FM aansluiting voor mijn iPhone gekocht. Dit om MP3's te kunnen afspelen zonder andere fratsen.

Nu ben ik op zoek naar de radio

De dealer vertelde me dat de radio unit links achterin de auto zou zitten.. Ik heb daar gezocht maar niets gevonden. Ik heb het paneel los gemaakt en de zwarte "vulling" eruit gehaald: geen radio. (nee, niet gestolen )

Op het Scenic topic kwam ik beelden tegen waar de radio onder de stoel zat weggewerkt.

Mijn prangende vraag is nu: waar zit de radio, beter waar zit de antenne aansluiting?

De Ice link FM werkt door een bekabeld FM< signaal uit te sturen en monteer je tussen de radio en de antennekabel. Het zou een veel beter signaal geven dan een ouderwetse FM modulator en tegelijk de wisselaar intact laten.
Ik heb het apparaat al liggen, links naar een artikel over de AUX ingang heb ik gezien en helpen mij niet.

In return zal ik een review achterlaten over het functioneren van de Ice Link voor anderen die overwegen er een aan te schaffen (eur 140 bij de dealer incl verlengkabels).

Merci beaucoup!

Martin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community