Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Megane Coupe 2.0liter op g3 bj1998, nu begon mijn auto vorige week te leven.
De lampen gingen aan en uit, deuren op slot van slot, en dat auto begon te praten via de boxen (kreunen en kraken). Nu dacht ik aan een eerder voorkomend probleem, de zekeringen bij de accu vochtig. Dit bleek niet het geval te zijn maar toch heb ik ze schoon gemaakt en ingespoten met contact spray.
Nu kwam me broertje er mee dat het de zekeringen kast (links onder het stuur) het wel eens zou kunnen zijn, ik dacht van niet maar dit was wel degelijk het geval. Deze kast was volledig geoxideerd en ook een weerstandje zat los. Ik heb dit schoon gemaakt enz enz. Alleen ben ik nu wel op zoek naar een zekeringen kastje. Wie heeft deze liggen en wat gaat dit mij kosten. Het liefste in de buurt van Groningen.
Goeiedag beste Renault liefhebbers,
Mijn schoonouders rijden met een Renault megane II coupé/cabriolet 1.9 dci bj. 2004 waarvan de koelvloeistof verdwijnt tussen het blok , auto is binnen geweest in garage en die wist te vertellen dat de...
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...
Ik heb voor een aantal maanden geleden een Megane 3 coupé gekocht uit 2009. Tijdens de aanschaf merkte ik een scheur in de grill van de speaker op, maar dat leek mij destijds geen probleem. Nu trilt de speakergrill heel erg door de...
Via deze weg bied ik graag mijn zwarte Laguna Coupe 2.0T Dynamique uit 2009 aan!
KM-stand is 118.000, ik ben de tweede eigenaar, auto is in mooie staat en heeft elk jaar zijn onderhoud (aantoonbaar) gehad.
De auto komt van een...
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...