Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren
Mijn plan om "even" een VDO/Dayton ms5100 in te bouwen werden al direct gestuit toen ik op zoek ging naar een plaats voor de computer.
Het betreft een Renault Espace IV uit 1998. (V6 automaat)
Zo'n grote auto, maar een geschikte plek voor de compu kan ik niet vinden. Op de gangbare plaasten past 'ie nét niet. Ook onder de voorstoelen is geen ruimte omdat mijn Espace zgn. captainchairs heeft, die kun je omdraaien voor als je liever achterstevoren wil reizen..
Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben en me kunnen adviseren waar de compu te plaatsen?
Ik vraag mij af waarom je een VDO Dayton MS5100 überhaubt nog zou willen inbouwen. Het systeem is naar mijn mening allang achterhaald en verbeterd door andere merken.
sowiso kost je het inbouwen er van al een gehele zaterdag aan werk en frustraties
dan zit de computer vast aan allerlei bekabeling zoals; achteruitrij signaal, tacho signaal, verlichting, stroom met geheugen, externe satteliet ontvanger enz....
dan heb je geen mooi "helicopter view"
en voorzover mij bekend geen signalering van vaste flitspalen
voor de TMC heb je een extra box nodig
je hebt geen tutchscreen, en je zit ook nog eens aan een afstandsbediening gebonden.
Kijk ik vraag het mij alleen maar af waarom nog een MS5100
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand
Ik denk dat mijn voorveren hun beste tijd hebben gehad. Heb al verschillende keren gehad dat tijdens het rijden de auto aan de voorkant zo diep inveerde dat ik en ‘bonk’ voelde, alsof de voorveren helemaal ingedrukt waren. En dat terwijl ik als...
Ik heb nu sinds een paar maanden een Espace V TCe 200, 200 PK benzine. Hele fijne auto tot nu toe echter begint zijn automaat bij het wegrijden vervelend te doen. De ene keer schokt hij en de andere keer pakt hij erg laat. Erg...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Beste Renault vrienden,
Ik heb pas mijn Espace 2.0T uit 2003 gekocht. Omdat er maar 1 sleutelkaart bij zat, heb ik bij Ali express een paar nieuwe kaarten besteld die ik binnenkort hoop te ontvangen. Nu is mijn vraag of er iemand is die ze voor mij...
Heb Espace 2.0 DCI, 145.000km, Initiale uit 2014. De electrische fan in motorcompartiment draait in de winter bij 0 graden en zojuist de motor gestart. Dus geen sprake van hoge of verhoogde koelwater temperatuur. Al paar maal naar gekeken door van...