MyRenault app en Captur E-tech full Hybrid wil niet verbinden
-
Topic author - Donateur
- Posts in topic: 2
- Berichten: 680
- Lid geworden op: 13 apr 2019
- Laatste bezoek: 13 jan 2025 17:32
- Actief als: particulier
MyRenault app en Captur E-tech full Hybrid wil niet verbinden
Ik heb gisteren mijn nieuwe Captur E-tech full hybrid opgehaald en deze bevalt zeer goed.
Ik dacht even snel het e.e.a. te regelen in de MyRenault app.
Dat ging prima, oude Captur eruit, nieuwe VIN-nr opgevoerd en dat werkte goed, alle gegevens kwamen tevoorschijn, so far so good!
Toen zag ik de optie: Verbinding maken met de auto
Vervolgens kan je kiezen: Mijn Renault verbinden. De app zegt dat je dan in de auto moet zitten en de procedure daar uitvoeren.
Je vraagt een code aan en die verschijnt dan op je scherm in de auto.
De code kwam ook inderdaad meteen in beeld en die code moet je invoeren in de app.
Jammer..... na het invoeren van de juiste code zegt de app: Oeps! De codes komen niet overeen.
Ook na diverse pogingen wil het niet lukken, dus het was geen geval van dikke vingers dus onjuiste code ingetoetst. Na 2 pogingen moet je weer 5 minuten wachten voordat je een nieuwe code kan aanvragen. Diverse keren gedaan maar helaas iedere keer hetzelfde euvel.
Nu ik achter mijn computer zit en de app nogmaals probeer en de knop mijn Renault verbinden indruk komt de melding: "Je connected services kunnen niet worden geactiveerd. Neem voor hulp contact op met de klantenservice."
Dat contact opnemen gaat alleen niet in het weekend dus mijn vraag is: zit hier iemand die als klantenservice kan spelen en weet wat er mis is?
BTW: Het updaten van de navigatiekaarten ging wel perfect, stickie in de auto, vervolgens kaarten downloaden op de computer en dan stickie weer in de auto en plm. 25 minuten wachten. Dit ging wel perfect.
BTW2: Ik weet niet wat er onder de Connected services allemaal valt en of die misschien al wel geactiveerd zijn want de navigatie update ging goed, ik zie flitsers e.d. in de navi dus....?
Ik dacht even snel het e.e.a. te regelen in de MyRenault app.
Dat ging prima, oude Captur eruit, nieuwe VIN-nr opgevoerd en dat werkte goed, alle gegevens kwamen tevoorschijn, so far so good!
Toen zag ik de optie: Verbinding maken met de auto
Vervolgens kan je kiezen: Mijn Renault verbinden. De app zegt dat je dan in de auto moet zitten en de procedure daar uitvoeren.
Je vraagt een code aan en die verschijnt dan op je scherm in de auto.
De code kwam ook inderdaad meteen in beeld en die code moet je invoeren in de app.
Jammer..... na het invoeren van de juiste code zegt de app: Oeps! De codes komen niet overeen.
Ook na diverse pogingen wil het niet lukken, dus het was geen geval van dikke vingers dus onjuiste code ingetoetst. Na 2 pogingen moet je weer 5 minuten wachten voordat je een nieuwe code kan aanvragen. Diverse keren gedaan maar helaas iedere keer hetzelfde euvel.
Nu ik achter mijn computer zit en de app nogmaals probeer en de knop mijn Renault verbinden indruk komt de melding: "Je connected services kunnen niet worden geactiveerd. Neem voor hulp contact op met de klantenservice."
Dat contact opnemen gaat alleen niet in het weekend dus mijn vraag is: zit hier iemand die als klantenservice kan spelen en weet wat er mis is?
BTW: Het updaten van de navigatiekaarten ging wel perfect, stickie in de auto, vervolgens kaarten downloaden op de computer en dan stickie weer in de auto en plm. 25 minuten wachten. Dit ging wel perfect.
BTW2: Ik weet niet wat er onder de Connected services allemaal valt en of die misschien al wel geactiveerd zijn want de navigatie update ging goed, ik zie flitsers e.d. in de navi dus....?
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Posts in topic: 2
- Berichten: 680
- Lid geworden op: 13 apr 2019
- Laatste bezoek: 13 jan 2025 17:32
- Actief als: particulier
Re: MyRenault app en Captur E-tech full Hybrid wil niet verbinden
Renault klantenservice gebeld en daar waren al meerdere van dit soort meldingen binnengekomen gekomen, er is een dossier gemaakt en ik hoor er nog van (dat hoop ik dan maar)
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 11 nov 2022
- Laatste bezoek: 22 dec 2024 11:13
- Actief als: particulier
Re: MyRenault app en Captur E-tech full Hybrid wil niet verbinden
Volgens mij heb ik een soort abonnement met automatische updates. Maar dat werkt NIET goed want wegen die soms al een half jaar bestaan kent ie nog steeds niet. Ik moet het navragen of ik dat abonnement nog wel heb (kost wel wat per jaar). Updaten met sticky via computer is misschien goedkoper. Deed ik vroeger ook: een jaarabonnement dat 3 x per jaar updaten. Na dat jaar kun je er wel weer 3 jaar mee de weg op
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 230
- Lid geworden op: 22 mei 2022
- Laatste bezoek: 15 jan 2025 19:38
- Actief als: particulier
- Locatie: Noord Holland
Re: MyRenault app en Captur E-tech full Hybrid wil niet verbinden
Biezelinge dat kan je zien in de app contracten dashboard op afstand.
Als die er staar staat er ook een datum bij
Als die er staar staat er ook een datum bij
Moderator Renault App
In bezit
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé
Bouwjaar : 2020
In bezit : 12-2021
Brandstof: Benzine
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
In bezit
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé
Bouwjaar : 2020
In bezit : 12-2021
Brandstof: Benzine
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 11 nov 2022
- Laatste bezoek: 22 dec 2024 11:13
- Actief als: particulier
Re: MyRenault app en Captur E-tech full Hybrid wil niet verbinden
op de website "My Renault" zie ik idd "slimme navigatie" Actief (tot 28-12-24).
Bij de komende beurt 27 12 zal ik vragen wat een jaarcontract kost. Misschien beter eens in de 2 jaar een jaarabonn nemen
Desondanks vind ik dat er wegen die al maanden bestaan, niet getoond of herkend worden
Bij de komende beurt 27 12 zal ik vragen wat een jaarcontract kost. Misschien beter eens in de 2 jaar een jaarabonn nemen
Desondanks vind ik dat er wegen die al maanden bestaan, niet getoond of herkend worden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 881 Weergaves
-
Laatste bericht door MyTwingo
-
- 9 Reacties
- 618 Weergaves
-
Laatste bericht door biezelinge
-
- 2 Reacties
- 334 Weergaves
-
Laatste bericht door Captur 21
-
- 5 Reacties
- 840 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandstone5009
-
- 6 Reacties
- 340 Weergaves
-
Laatste bericht door Captur 21
-
- 2 Reacties
- 243 Weergaves
-
Laatste bericht door Captur 21