Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Zoek 4 renault R16TX Velgen , hoeven niet montage klaar te zijn . Worden toch opnieuw gelakt , als die buiten roest en stoepschade mooi recht is heb ik interesse ook montage klaar setje is welkom
Email voor foto´s aub
Idioot, maar ik liet laatst even het portier van mijn Twingo op een kier, toen ik in huis even iets wilde pakken.
Kom ik terug na nog geen halve minuut, stap in en zie tot mijn schrik dat de aansteker weg was?!
Ik snap er nog steeds niks van, wie...
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Is er iemand hier in Regio Zwolle, iets verder mag ook, die mij kan/wil helpen om het een en ander aan te passen in mijn Renault Megane IV 1.3TCe Bose van 2018?
Bochten verlichting, zodat mistlamp oplicht in de bochten
En dag rij verlichting uit...