Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een bonkend/kloppend geluid bij de voorkant bij mijn master t33 ( 2008)
Nu hoor je dit op een klinkerweg of bij grote hobbels ( soms bij uitparkeren op een niet vlakke weg)
Vlakke weg is ie stil
Als het koud is is het geluid aanzienlijk...
Sinds enige tijd heb ik dat mijn auto stotterend/haperend optrekt vanuit stilstand.
Het is zeg maar 3x stotteren en dan is alles normaal. In de andere versnellingen merk ik geen verschil en rijdt het nog steeds super.
Het vreemde is...
dit weekend is onze enige sleutelkaart van onze Renault Clio uit 2017 (die andere zijn we echt al heel lang kwijt) defect gegaan. Nu kost bij de dealer een nieuwe kaart al gauw 300 euro en voor 2 richting de 500 euro heb ik...
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
Is het mogelijk om verstralers/mistlichten vooraan te (laten) plaatsen ipv de luchtinlaatopeneningen die standaard in de voorbumper voorzien zijn? Zo ja, kan dit van (negatieve) invloed zijn op het mechacanisch/motorisch functioneren van de auto? Of...