Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik kwam dit product tegen in een serie YouTube filmpjes van een Turkse Talisman eigenaar die ik volg. Hij is oa heel actief in het achteraf inbouwen van opties op zijn Talisman.
Er zit een Nederlandse ontwikkelaar achter. Er zijn behalve die Turkse Youtuber geen andere gebruikers over te vinden via Google zover ik kan zien. Wellicht is de ontwikkelaar ook wel forumlid hier?
Kent 1 vd forumleden dit product?
Wel cool dat de schakelflippers zo achteraf zijn in te bouwen!!
Vraagje aan de eigenaren van een Renault met af fabriek deze flippers: bevallen ze jullie? Ik lees ook wel negatieve ervaringen, bijvoorbeeld dat ze niet meedraaien en dat ze de hendels vd verlichting/ruitenwissers deels blokkeren.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Inmiddels gebruikte Mégane 4 GT flippers en stuurkolom kappen gevonden voor een zeer scherpe prijs (€120,- totaal ipv de ruim €600,- voor de nieuwe onderdelen via EDCshifterbox.com)
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Een hele goeie avond iedereen,
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van mijn prachtige Megane uit 2014. Toen ik de auto zag, kon ik 'm niet laten staan gezien de goeie deal. Echter zat er geen keyless entry op. (Ik dacht dat dit een...
Sinds kort zijn wij de gelukkige eigenaar van een 2021 Megane Estate met een 7 easylink display.
Het enige wat we missen op de redelijk complete auto, is een achteruitrij camera.
Nu heb ik al enkele avonden gezocht op internet om een...
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de dagrijverlichting (drl)van een talisman estate intense uit 2016 ?
als het onderste gedeelte defect is , klopt het dat de strook in koplamp zelf het ook niet doet ?
zijn links en rechts apart...
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
After updating Easylink, my wireless charger stopped working. Could someone assist me? Where can I find this function in DDT4All? Or is it just a coincidence?