Naam Favorieten

Plaats reactie

Topic author
MamR
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 12 jan 2025 14:06
Actief als: particulier

Naam Favorieten

Bericht door MamR »

Ik heb vandaag mijn nieuwe Arkana opgehaald.

Ik begrijp niet helemaal of er nou Tomtom navigatie in zit of Google. Er staat in het zoekveld van de adressen Google services met een google logo maar de kaarten zien er uit als Tomtom. Dus misschien combi.

Anyway: Ik was al meteen bezig mijn favorieten in te vullen en het volgende viel me op:

Als ik een adres toevoeg aan de favorieten krijg ik de mogelijkheid om daar een eigen naam aan te geven. Bijvoorbeeld "ouders". Maar als ik vervolgens de favorietenlijst in ga, dan zie ik adressen staan en geen namen. Ga ik dan naar de gegevens wijzigen bij die favorieten, dan staat bij "naam" het zelfde als adres. Dus dan maar weer veranderen in eigen bedachte naam veranderen, maar hij blijft het niet op die manier opslaan.

Doe ik nou iets verkeerd of heb ik meteen een bug ontdekt?
Arkana E-Tech Esprit Alpine,
Rouge Flamme / december 2024.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 04 feb 2025 22:44

Re: Naam Favorieten

Bericht door groen_duiven »

Voor zover ik zie/begrijp zijn de kaarten en verkeersinfo wel van TomTom.
Echter google wordt gebruikt om adressen/locaties te vinden die niet al in het systeem van de POI's zitten.

Mbt locaties: Ik had diverse locaties van mijn zomervakantie ook voorzien van een eigen naam en kon daar ook op zoeken. Maar durf zo niet te zeggen welke menu-optie ik koos om ze te gebruiken. Zal dan morgen even in de auto moeten kijken.....
Renault Megane Estate 1.6 Plug-in Hybrid 160 R.S. Line (03-2021 / aanschaf 05-2024)
Easy Link software: 283C39788R
Kaart Europa 2024-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
MamR
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 12 jan 2025 14:06

Re: Naam Favorieten

Bericht door MamR »

Inmiddels ben ik er door een beetje te proberen achter gekomen dat het waarschijnlijk een bug is, maar dat er een workaround is:

- Als je een favoriet toevoegt door een adres in te typen maakt het niet uit of je naam wijzigt of niet, hij zet het adres in de lijst en daar achter komt een logo te staan met zoiets als “Created by Google services”
- Als je dan de favorieten gaat bewerken (via de drie stipjes rechtsonder) koet je de naam een klein beetje wijzigen (maar niet helemaal wissen voordat je weer opslaat) door bijvoorbeeld 1 willekeurige letter toe te voegen.
- Als je nu opslaat zie je dezelfde locatie in de lijst staan met als naam alleen de straatnaam of naam van stad/dorp. Maar het logo “Created with Google services” is nu weg.
- Als je de favoriet nu wéér bewerkt kun je wel gewoon de naam veranderen en dan staat hij na opslaan vervolgens als zelf gekozen naam in de lijst.

Een beetje omslachtig, maar het lukt wel.
Arkana E-Tech Esprit Alpine,
Rouge Flamme / december 2024.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community