Beste Renaultrijders, ik vraag hier hulp voor iets wat ik ook niet precies weet…. Dit klinkt raar; het volgende is aan de hand. Ik heb een Espace 2.0T aut uit 2003. De voiture heeft 140000 (NAP!!) op de teller en ik ben 2e (RDW!) eigenaar. Ik heb een aantal werkzaamheden laten uitvoeren door mijn garage. Maar er is een koelvloeistof probleem. Het lekt ergens weg.
En als de motor lekker warm is en ik de aanjager inschakel, komt er overal aanslag op de ramen. Door de airco in te schakelen verdwijnt de aanslag weer. Mijn garage neemt het niet serieus en komt met niet heel sterke verklaringen voor het gezakte vloeistofpeil. Volgens mij hebben ze niet zoveel zin om het eens even piekfijn uit te zoeken.
Het mag duidelijk zijn: ik zoek een kundige die de oorzaak van de lekkage kan vinden en verhelpen. En ik zeg altijd maar: voor niks schijnt de zon!
Ik woon in Schiedam, enigszins in de buurt zou handig zijn…. Ik hoor graag van jullie!
Koelvloeistof lekkage verhelpen
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
-
- Donateur
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 apr 2025 19:00
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Koelvloeistof lekkage verhelpen
Als het ook een beetje 'apart' ruikt in de auto, een beetje weeïg als het ware, dan ben ik bang dat het 1 van je interieurradiatoren is.
Dat is een best klusje, als ik mij herinner, om te vervangen.
Dat is een best klusje, als ik mij herinner, om te vervangen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-