Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Beviel zo goed dat ik een luxe kangoo heb gekocht, deze mag weg
De wegenbelasting 10 euro verzekering 50 euro stroom wat ik overhebben van zonnepanelen er in .
De huur accu kan overgenomen worden bij renault lease voor 1 euro.
Bereik 100km.
Hoi allemaal.
Ik heb weer zoiets raars...
Ik rijd met mijn bus naar de klant. Niets aan de hand. Ik parkeer. Een paar uur later kom ik terug, en de bus start niet meer.
Ik heb een plug-in hybride uit 2021. De service waarschuwing brand nu (sleutel). De auto is nog niet aan een onderhoudsbeurt toe.
Ik lees van alle modellen hoe ik deze interval kan aanpassen (OK toets 10 seconden ingedrukt houden). Dit werkt echter...
Vanmiddag wilde ik mijn Renault Route Service plus verlengen met een jaar bij de dealer omdat ik met de auto naar Spanje ga.
De dealer wist mij leuk te vertellen dat dit niet meer aan te vragen is bij Renault, klopt dit verhaal?
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...