Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, ik kwam op deze forum achter, als je 2x op de AB deuren sluiten doet, dat de deuren/ramen en (als je die heb) het schuif kantel dak sluit, ik heb dat geprobeerd en dat werkt prima.
Wat bij mij vaak gebeurd is, als ik de auto sluit het schuif kantel dak open blijft staan, en dan ben ik net weg van de auto, en bedenk ik me eigen: heb ik m'n dak nu dicht gedaan! Nu is mijn vraag, is er een handigheid als ik mijn deuren met de AB sluit, ook m'n dak gelijk dicht gaat?
Alvast bedankt voor het lezen.
M.V.G. Jan
Schuif kanteldak
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 24 apr 2023
- Laatste bezoek: 27 jan 2025 14:19
- Actief als: particulier
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 01 mei 2023
- Laatste bezoek: 01 jun 2025 16:07
- Actief als: particulier
Re: Schuif kanteldak
Hallo, ik heb niet dezelfde uitrusting.
Dat van vergrendelen lang ingedrukt houden waarop ook de ramen sluiten, ken ik van de handleiding.
Ook zie ik op internet dingen waarvan ik mij afvraag of dat universeel is en dus ook voor de captur van toepassing is.
Zo is er een routine waarbij je de auto in achteruitrij stand zet en dan de zij spiegels naar beneden richt zodat je de wielen ziet en zo de stoeprand niet beschadigd met de velgen. Truuk is dan zodanig dat je iets dergelijks een volgend keer doet, dit automatisch gebeurd wanneer je de auto in achteruit zet.
En dan is er ook iets dat zegt dat wanneer je de elektrische handrem knop tijdens het rijden even indrukt, de elektronika denkt dat dit een vergissing is en er geen reaktie volgt. Maar houd je knop lang in dan komt de handrem traag in en volgt de vertraging van de rijsnelheid langzaam in. Handig voor als de rempedaal niks meer doet. Maar ook handig als dit universeel gegeven is, anders sta je in beide gevallen dwars op de weg.
Dat van vergrendelen lang ingedrukt houden waarop ook de ramen sluiten, ken ik van de handleiding.
Ook zie ik op internet dingen waarvan ik mij afvraag of dat universeel is en dus ook voor de captur van toepassing is.
Zo is er een routine waarbij je de auto in achteruitrij stand zet en dan de zij spiegels naar beneden richt zodat je de wielen ziet en zo de stoeprand niet beschadigd met de velgen. Truuk is dan zodanig dat je iets dergelijks een volgend keer doet, dit automatisch gebeurd wanneer je de auto in achteruit zet.
En dan is er ook iets dat zegt dat wanneer je de elektrische handrem knop tijdens het rijden even indrukt, de elektronika denkt dat dit een vergissing is en er geen reaktie volgt. Maar houd je knop lang in dan komt de handrem traag in en volgt de vertraging van de rijsnelheid langzaam in. Handig voor als de rempedaal niks meer doet. Maar ook handig als dit universeel gegeven is, anders sta je in beide gevallen dwars op de weg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut