Iets te enthousiast kocht ik twee RX4.... En daarmee komen ze nu te koop. Beide hebben een 2.0 16v benzine motor
Ik heb een zilveren met 255.000km. Deze rijdt vrij goed en de airco werkt super. Heeft geen schuifdak en wel stoffen bekleding. Als ik hem zelf netjes zou maken dan zou ik de bekleding reinigen, de lak polijsten en de auto laten uitlijnen zodat het stuur weer goed staat. De auto heeft apk tm september. Vraagprijs €1850 maar we komen er vast wel uit als je langskomt en serieuze interesse hebt.
De tweede is een groene met maar 160.000km. Tijdens het rijden lijkt het alsof er iets vervangen moet worden aan de ophanging links voor. Er zit wat speling op. De airco moet gevuld worden, kan ik evt nog laten doen. Heeft twee schuifdaken en zwart lederen bekleding. De wang van de bestuurdersstoel is aan reparatie toe. De lak is gezien de leeftijd in top staat. De auto heeft apk tm januari 2026.
Vraagprijs €1500 maar we komen er vast wel uit als je langskomt en serieuze interesse hebt.
Bij beide is de reservewiel cover er nog bij.
Ik heb de auto's zo eerlijk mogelijk beschreven en hoop dat ze naar een liefhebber gaan.
2x Scenic RX4 2.0 16v te koop
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves