Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Update ontvangen van de dealer dat onze R5 met V2G op 23-10 in productie zal gaan. Ook een chassisnummer ontvangen.
De vraag bij de dealer neergelegd naar Renault toe vwb de EC regelgeving en ISO 15118-20 vwb de bidirectioneel (ready) boordlader.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Mocht ik dit topic verkeerd geplaatst hebben, alvast mijn excuses, ik doe mijn best.
Sinds mei zijn we trotse eigenaar van onze witte Techno 52kW met daksticker en trekhaak, zonder V2G. Helemaal top, nog geen seconde spijt van de auto! Maar de...
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...
Wanneer je via de MyRenault-app verbinding wilt maken met je auto: gebeurt dit altijd via de ingebouwde verbinding van de auto, ongeacht waar de auto staat? Of moet de auto in de buurt van een bekend wifi-netwerk zijn om contact met de app te kunnen...
Ik heb sinds vrijdag de Renault Scenic E-tech. Wat een wagen, rijdt heerlijk. Maar nu krijg ik het toch niet voor elkaar om die auto synchronisatie te activeren.
Hij zegtabonnement voor app gebruik gedeactiveerd.
IMG-20240921-WA0001.jpg...