Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb afgelopen dinsdag (30-9) een nieuwe update gekregen bij de dealer.
Nu wordt mijn bluetooth audio/telefoon verbinding verbroken, tot 3 keer aan toe deze week.
Hebben er meerdere mensen problemen mee ???
Vandaag (20-10) heb ik mijn auto weggebracht want iets klopte niet met het bluetooth systeem. verbinding verbreekt steeds nu na half uur afspelen en de raad het al de dealer heeft hier nog nooit van gehoord een harde reset verder en het probleem is nog steeds niet oplost kan ik je zeggen.
baliemedewerker kwam met het idee dat het aan mijn Iphone16 lag. wordt vervolgt !!
In mijn Zoe ZE50 (van eind 2019) is de bluetooth er deze zomer in zijn geheel mee op gehouden.
Kan niet eens meer ingeschakeld worden binnen easylink.
Langs de dealer geweest, die heeft het ook niet eerder gezien. Harde reset heeft niet geholpen.
Contact met Renault NL gehad, want unit is eind 2023 al een keer vervangen, en is dus nog geen 2 jaar oud. Ze gaan begin november er uitgebreider naar kijken als de auto ook voor de jaarlijkse beurt ingepland staat.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De kaartversie 2024-06 is nu beschikbaar voor download. 21,6 GB groot.
Historiek:
Kaartversie / kwam beschikbaar in
2024-06 / Dec 2024
2023-12 / Jun 2024
2023-09 / Feb 2024
2023-06 / Nov 2023
2022-12 / Mei 2023
2022-06 / Okt 2022
2021-12 / Mei...
Renault clio V met groot easylinkscherm (easylink versie voor update: 283C37784R)
Heel de update is goed verlopen. Alle functies van de nieuwe versie werken en sneller dan voorheen maar de complete navigatie werkt niet
-wereldbol is stilstaand beeld...