Ik ben in het bezit van een wat oudere CanClip clone, voor mijn scenic 2 aangeschaft en toen draaide hij al op een wat oudere 32 bit laptop.
Nu wil ik hem gebruiken voor de Scenic 3 en zou graag weten of dat kan met een nieuwere versie.
Met googelen kom ik iemand op marktplaats tegen en een aanbieder op AliExpress.
Heeft iemand hier ervaring hiermee?
Canclip / dialogys
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Frans_G.Scenic
Topic author - lid

- Actief als: particulier
Canclip / dialogys
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
mechanic
- Gouden Bahco
Re: Canclip / dialogys
Heb je geprobeerd of het werkt?
Is voor mij te lang geleden al die versies etc.
Is voor mij te lang geleden al die versies etc.
| Hide post links |
-
Frans_G.Scenic
Topic author - lid

Zover ben ik nog niet, de software staat niet meer goed op de laptop. Heb nog wel cd's liggen maar zie dat er nieuwere versies zijn.
| Hide post links |
-
mechanic
- Gouden Bahco
Het was destijds bij de merkdealer al een probleem al die versies. De ene deed het wel en de andere niet, meerdere laptops toen al in gebruik.
Er zijn tegenwoordig voor een prikkie ook universele apparatuur te koop, deze hebben vaak allemaal dezelfde besturingssystemen. Niet merk gebonden maar toch vaak uitgebreid.
Er zijn tegenwoordig voor een prikkie ook universele apparatuur te koop, deze hebben vaak allemaal dezelfde besturingssystemen. Niet merk gebonden maar toch vaak uitgebreid.
| Hide post links |
-
Frans_G.Scenic
Topic author - lid

Bedankt, dus eigenlijk zou de versie die ik heb gewoon moeten werken.
Zal eens kijken, eigenlijk heb ik ooit een compact laptopje gekocht voor dat doel. Moet 32 bits windows 10 op is nu nog 64bit.
Zal eens kijken, eigenlijk heb ik ooit een compact laptopje gekocht voor dat doel. Moet 32 bits windows 10 op is nu nog 64bit.
| Hide post links |
-
Frans_G.Scenic
Topic author - lid

Heeft wat energie gekost maar ik heb hem werkend op versie 2.09. De canclip draait ook prima op een nieuwere windows maar de probe die ik heb een RLT2002 heeft alleen drivers voor een 32 bit systeem. En vanaf ver 2.15 Clip is hij kennelijk ook niet meer ondersteund.
Heb een service mode gezocht zoals je zei maar die heb ik nog niet gevonden. Ik kan wel naar de parkeerrem gaan en de remcilinder daar ontkoppelen of hoe het heet.
Ik vond ook een melding van de automaat DTC178072, is dit iets waar ik wat mee zou moeten doen?
Heb een service mode gezocht zoals je zei maar die heb ik nog niet gevonden. Ik kan wel naar de parkeerrem gaan en de remcilinder daar ontkoppelen of hoe het heet.
Ik vond ook een melding van de automaat DTC178072, is dit iets waar ik wat mee zou moeten doen?
| Hide post links |
-
mechanic
- Gouden Bahco
Hoe en waar de precieze stappen verstopt zijn met de clip kan ik je niet meer zeggen.
Vermoed dat je het al gevonden hebt, als je erop klikt zul je de parkeerrem motor even horen want die zal zich terug zetten. Naderhand weer het commando geven zodat het weer terug gaat.
Zolang je geen klachten hebt met de automaat en deze onderhoud krijgt zullen er toch altijd spookmeldingen komen. Zou er niets mee doen.
Vermoed dat je het al gevonden hebt, als je erop klikt zul je de parkeerrem motor even horen want die zal zich terug zetten. Naderhand weer het commando geven zodat het weer terug gaat.
Zolang je geen klachten hebt met de automaat en deze onderhoud krijgt zullen er toch altijd spookmeldingen komen. Zou er niets mee doen.
| Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in