Laat in deze mail even weten wat je zoekt, en wat je hebt. Vermeldt natuurlijk ook type Espace. Fotootje erbij van wat je hebt verduidelijkt nog meer. Misschien kunnen via ruilen een aantal espace-rijders gelukkiger maken.
Ik heb twee grijze stoelen en wil graag twee blauwe Etoile hebben. Mijn espace is een 2.0 16v, type 3 uit 2000.
De grijze stoelen hebben uiteraard hoofdsteunen en hebben een schuifmechanisme voor- en achteruitverstelling.
Ze zijn in onbeschadigde staat. Ik woon omgeving Den Bosch en Breda.
Ook heb ik nog een derde grijze stoel, die is te koop voor 90 euro.
RUILBEURS voor achterstoelen
-
DSpace
Topic author - Lid - eerste logo binnen

-
Rossy
- Gerespecteerd lid

- Actief als: particulier
Nu kom je zelf met het idee om een foto erbij te zetten en doe je het nog niet
Misschien ook wel handig om te vermelden of het stoelen zijn met vaste montegeplaatsen in de vloer of met rails in de vloer.
Hier zit ook weer verschil in.
Antonio.
Misschien ook wel handig om te vermelden of het stoelen zijn met vaste montegeplaatsen in de vloer of met rails in de vloer.
Hier zit ook weer verschil in.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Grand Pierre
- lid

- Actief als: particulier
Hee, da's een leuk topic, dat ik daar nog niet eerder op kwam na een paar keer Marktplaats afstruinen.
Zelf rij ik nl al drie jaar met drie typen bek…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Zelf rij ik nl al drie jaar met drie typen bek…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Grand Espace III'99, 2.0-16V, G3
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 11 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in