Waarschijnlijk is hij gewoon met vakantie als hij niet direkt reageert, dat had ik ook.
Die man doet dit al een soort hobby naast z'n gewone werk, dus ik zou even geduld hebben als ik jou was.
Ik heb dus ook een kabel bij hem besteld en ging allemaal perfect, uitgebreide reacties van hem en kabel netjes ontvagnen (zie mijn topic hierover). Gebruik de kabel nu a een hele tijd en ben er zeer tevreden mee. Ze zijn nergens anders te bestellen.
Waarschijnlijk heb je hetzelfde systeem als in mijn Laguna? Dan kan je hem op dezelfde manier inbouwen als ik in mijn topic heb laten zien:
viewtopic.php?t=5262
Het is in principe erg makkelijk zelf te doen, meeste werk is het vinden/uitbouwen vd versterker.
hier kan je zien waar die bij jou zit:
viewtopic.php?t=5794
Als het je zelf niet lukt of je ziet het niet zitten dan kan je natuurlijk ook met de info van dit forum naar je dealer stappen en hun vragen het kabeltje in te bouwen (precies zeggen wat ze moeten doen)
Niet elke dealer zal dit doen, maar als je een goede treft (zoals die van mij) dan doen ze dit soort dingen gewoon op werkplaatstarief. Bij mijn dealer geloofden ze eerst niet dat het mogelijk was, tot ik ze een demonstratie gaf van het geluid
Succes ermee.