Stoelen uitlenen

Algemeenheden Espace, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen
Plaats reactie

Topic author
pino's espace
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Stoelen uitlenen

Bericht door pino's espace »

Zou het niet een idee zijn om email adressenlijst te maken van de mensen die bereid zijn espace stoelen aan elkaar uit te lenen.
graag reacties

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chicco
lid
lid
Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07

Bericht door Chicco »

Gezien de aantal keren dat dit topic tot nu toe gelezen is en de aantal reacties lijkt het mij dat het inderdaad NIET een goed idee is, maar ik hoop uiteraard voor jou dat er zich toch mensen zullen melden.
Mij zelf lijkt het in ieder geval geen goed idee. Ik heb wel eens eerder meegemaakt dat er iets geleend werd en dan terug krijgt met schade die uiteraard NIET veroorzaakt is door de persoon die hem leende maar natuurlijk van tevoren al kapot was..... :roll:
Verder denk ik dat mensen sowieso niet snel iets uitlenen (met alle respect hoor!) aan iemand die slechts 2x iets heeft geschreven op een forum en beiden met het onderwerp om stoelen te kunnen lenen.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Renier
Global Moderator
Global Moderator
Laatste bezoek: 26 feb 2025 20:06
Actief als: particulier

Bericht door Renier »

Ik vind dit een erg negatieve reactie, daar heeft de topic starter en de rest niet veel aan :?
Het topic staat er ook nog maar een paar uur, dus dan kan je er zowiezo nog helemaal niets over zeggen :roll:
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

demi
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31

Bericht door demi »

Tja.....sorry.......
Maar ook ik zou niet graag een stoel uitlenen of lenen .

Ook ik kwam de twee achtereste stoellen tekort bij mijn vorige en mijn huidige Espace. met een beetje zoeken lukt het heus wel om voordelig aan de juiste stoelen te geraken. Ook ik weet dat de stoelen prijzig zijn maar niet iedereen vraagt een HollyWood prijs voor zijn stoel. Het zijn de handelaren die de prijs zo kunstmatig hoog houden.

Maar lenen of uitlenen daar zou ik mij niet aan wagen. De een is de ander niet en de een is niet zo voorzichtig/zuinig op z'n spullen als de ander of andersom.

Als je voordelig een stoel wil bemachtigen dan is het er nu de tijd voor en niet wachten tot de zomer als de vakanties weer beginnen, want dan liggen de prijzen hoger, tenminste dat is mijn mening

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

wesley015
lid
lid
Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10

Bericht door wesley015 »

Je kan het aan een Renault dealer vragen.
Die heeft vast wel een occasion staan.
Waar ze uit geleend kunnen worden.
Gebeurt bij ons ook wel eens.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chicco
lid
lid
Laatste bezoek: 23 jun 2011 12:07

Bericht door Chicco »

Renier schreef:Ik vind dit een erg negatieve reactie, daar heeft de topic starter en de rest niet veel aan :?
Het topic staat er ook nog maar een paar uur, dus dan kan je er zowiezo nog helemaal niets over zeggen :roll:
Renier, met alle respect, maar gelukkig is dit forum zodat iedereen zijn mening kenbaar kan maken c.q. zijn kennis kan delen met anderen. En IK heb ook geschreven dat ik voor de topicstarter hoop dat er zich toch mensen zullen melden, dus echt negatief wil ik het niet noemen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Renier
Global Moderator
Global Moderator
Laatste bezoek: 26 feb 2025 20:06

Bericht door Renier »

Gelukkig mag iedereen z'n zegje doen inderdaad.

Het ging me vooral om de laatste zin :wink:
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
pino's espace
3-posting-rookie
3-posting-rookie

Bericht door pino's espace »

Ach ik heb vertrouwen in de mensen en wat stoelen uitlenen is het mij gelukt met iemand hier in de buurt als je elkaar met respect behandeld en dus ook de spullen is er heel wat te regelen.
Het viel mij op dat er in dit forum weinig aandacht voor is terwijl er een hoop mensen met het zelfde probleem zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mark en ivonne
lid
lid

Bericht door mark en ivonne »

heb zelf geen espace maar miscien is het een optie om samen met een andere espace bezitter de stoelen te kopen
alleen denk ik dat de stoelen door meerdere gebruikers in dezelfde periode nodig zijn
de vacantie's dus
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33

Bericht door DHL »

Ik zou de mijne ook nooit uitlenen. Moet je van sommige stoelen eens de kunststof achterkant zien... Als je dan je stoelen zo terugkrijgt. Nu vind ik wie een espace kan rijden dan ook maar het budget moet vrijmaken voor 1 of 2 extra stoelen...
En ja je moet ze per twee kopen als je de wagen nieuw koopt maar een beetje soepele dealer maakt hierover wel een overeenkomst/ Zo kocht ik m'n zesde stoel voor 500 Euro, de helft van de twee stoelen dus....maar ik had hierdoor we de extra gordijnaibags achteraan erbij... Koop je eerst de wagen als vijfzitter, dan heb je daar geen gordijnairbags

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut