Carminat Nav + Audiobox interface

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
hmmmmm
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2008 17:58

Carminat Nav + Audiobox interface

Bericht door hmmmmm »

Ik krijg via de zaak een nieuwe megane grand tour eco2 business line. Daar zit nu als extra een carminat nav systeem bij (verder standaard radio 4x15w zonder cd wisselaar). Nu ben ik al paar uur aan het zoeken maar kom er niet achter wat voor interface mogelijkheden je hebt als je hier de audio connection box van renault op aansluit. Heb al op youtube gezocht maar daar staan alleen filmpjes van hoe dat scherm uit- en inklapt, en de dealer kan mij er ook niks meer over vertellen..

Ik luister altijd mp3'tje en wil dus eigenlijk die box gaan gebruiken icm met een grote (16GB) usb stick of een ipod. Maar als ik bv een stick gebruik en ik zet mn mp3'tjes netjes in mapjes met de juiste bestandsnamen en id3 tags etc, wat krijg ik dan te zien op het display van de carminat? Krijg ik alleen het nummer te zien van de map en het nummer van de song of zie je echt artiest-titel etc? En als ik een map heb met 1000 nummers en ik moet nummer 687 hebben hoe kom ik daar dan? Moet ik dan echt 686 keer op volgende drukken of zit er ergens een zoek/mappen systeem in?

Mocht dit nou allemaal niet mogelijk zijn, dan moet ik toch een ander systeem hebben, maar ik lees her en der dat andere systemen wel werken met de renault radio maar niet meer met de carminat nav. Ik wil dus eigenlijk iets hebben waarmee ik songtitels etc op schemr carminat kan zien, makkelijk door mappen etc kan scrollen en mn stuurbediening kan gebruiken. Mag best wat kosten als het maak werkt.

Dus ik hoop dat iemand die zon audiobox+carminat heeft hier wat meer over kan vertellen of desnoods foto/filmpje kan posten. Ik zou er erg mee geholpen zijn!

Even voor de modjes: de topics die er al zijn over de audio connectionbox gaan over de gewone radio versies en niet over het laatste model carminat. En het gaat mij juist om die interface naar het kleurenscherm toe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MeganeGrandTour
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 dec 2009 12:46

Carminat CD Nav + Audio Connection Box

Bericht door MeganeGrandTour »

De Audio Connection Box biedt de mogelijkheid om diverse geluidsbronnen (i-pod, MP3 speler of USB stick) aan te sluiten op een originele, af-fabriek, radio Renault. De Audio Connection Box kan worden gemonteerd in het dashboard kastje waarna de geluidsdragers kunnen worden aangesloten.

Er bestaan voor alsnog 2 versies van de Renault Audion Connection Box (ACB).
Partnr 7711419487 werkt op een basis radio (Update list)
Partnr 7711207550 werkt op een radio met Carminat CD-Navigatie (géén DVD-Navigatie)

Prijs: €199,- incl. btw, excl montage.
Voor montage zie uitleg met foto's: http://cgi.ebay.nl/Original-Renault-Aud ... 3ef851f211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht