Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik kom weer met een lastige vraag
ik wil me bijrijdersstoel vervangen voor eentje van het merk ASS, ik heb een mooie zien staan.
nu zou je denken wat is het probleem dan?
dat is namelijk dat deze stoel in een Renaul clio heeft gezeten en ik weet niet of de stoelbevestigingen van een Clio op een zelfde plaats zitten als van een Express. weet iemand toevallig of dat zo is?
En anders heb ik nog wel stoelen van een Renault 5 staan, die passen 1 op 1 in de Express.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Ik ben binnenkort de trotse eigenaar van een Renault Express 1.2 van 1996.
Omdat het een oud beestje is verwacht ik dat er wel eens iets stuk aan kan gaan.
Stel dat ik de motor wil vervangen, van welke modellen Renault past de motor...
Ik ben aan het kijken naar een Express. Bij 1 die te koop staat, moet de paravan vervangen. Dus ik ben aan het kijken of die uberhaupt nog te krijgen is.
Ik hoor dat die hetzelfde is als die van R5. Klopt dat? Zo ja, zijn die nog te krijgen...
Als ik op de sleutel duw , hoor ik vanalles klikken , 4 knipperlichjten branden, maar er gaat niks op slot , ook de koffer niet. Wat is er precies stuk ?
Ik heb een Renault Clio uit 2020 met een 0.9 TCe motor en met een LPG installatie van Landi Renzo.
Ik heb de auto de laatste 2 jaar gereden in Spanje bij ons 2e huisje, echter staat de auto nu al weer 2 maanden terug in Nederland.