gps antenne
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 17 mei 2013 19:38
- Actief als: particulier
gps antenne
Ik ben in het bezit van een Becker Traffic Assist 7914 navigatie systeem. Deze heeft echter moeite om in de auto (Espace IV fase 1) ontvangst te krijgen. Nu zit ik te denken om een externe gps antenne op de traffic assist aan te sluiten. De traffic assist is voorzien van een mmcx antenne aansluiting. Voordat ik echter een externe antenne ga kopen wil ik de bezitters van een renault inbouw navigatie systeem vragen wat voor aansluiting hier op zit, waar de kabel te vinden is in het dashboard en of iedere Espace IV met een haaievin op het dak ook een gps antenne aan boord heeft? Kunnen jullie mij verder helpen? Zou namelijk mooi zijn als ik de navigatie achter een van de klepjes in het midden van het dashboard zou kunnen wegwerken. Al vast bedankt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
De reden dat je ontvangst slecht is kan komen doordat je een voorrut hebt met een metaalfilm tegen de warmte vd zon. Je kunt een evt. gps antenne plaatsen in het "gat" bij de achteruitkijkspiegel. Of aan de buitenzijde onder tussen de ruitenwissers op de plaat vd paravan. SUC6
Hide post links |
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 17 mei 2013 19:38
Haaievin
Ik ben even bij de dealer langgeweest. Niet iedere Espace IV met een haaievin op het dak is uitgerust met een gps ontvanger. Alleen de espacen met renault navigatie aan boord. Er zit dus niks anders op om een externe antenne te kopen. Bedankt voor het meedenken!
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-