Terugroepacties
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 19 jul 2011 15:21
Terugroepacties
Goedemiddag,
Ik rijd al sinds December 2008 naar alle tevredenheid een Renault Grand Scenic van 2004. Ik heb al op verschillende sites gelezen dat er enkele terugroepacties zijn geweest met bijvoorbeeld de raammechanisen, heeft iemand enig idee hoe ik kan achterhalen of mijn auto de modificaties heeft gehad?
Groeten,
RenaultGrandScenic
Ik rijd al sinds December 2008 naar alle tevredenheid een Renault Grand Scenic van 2004. Ik heb al op verschillende sites gelezen dat er enkele terugroepacties zijn geweest met bijvoorbeeld de raammechanisen, heeft iemand enig idee hoe ik kan achterhalen of mijn auto de modificaties heeft gehad?
Groeten,
RenaultGrandScenic
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 21 mei 2023 16:50
- Actief als: particulier
Bij een modificatie als gevolg van een terugroepaktie komt er na aanbrengen van de modificatie een sticker in de motorruimte.
Daarop wordt een code aangevinkt. Dit dient je Renault-dealer je te kunnen vertellen. SUC6
Daarop wordt een code aangevinkt. Dit dient je Renault-dealer je te kunnen vertellen. SUC6
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 31 okt 2024 21:53
Ik meen:
a5=ruitmechanismes klemmen vervangen
f3=gordelsluitingen achterstoelen lijm bij de bout
Of andersom, maar de dealer kan je dit vertellen met zekerheid.
a5=ruitmechanismes klemmen vervangen
f3=gordelsluitingen achterstoelen lijm bij de bout
Of andersom, maar de dealer kan je dit vertellen met zekerheid.
Hide post links |
-
Bedankt voor de reacties,
Ik ga van het weekend maar eens nakijken of de modificaties bij mijn auto zijn uitgevoerd.
Weet er ook iemand wat de kosten ongeveer zijn van een onderhoudsbeurt bij de Renault dealer het gaat om een Grand Scenic 1.6 16V die op dat moment 55-56000 kilometer op de klok heeft staan maar dan wel al twee jaar eerder als laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad. Ik heb al gelezen dat het all-in prijzen zijn maar een indicatie zou fijn zijn hoeft niet tot op de cent uiteraard.
Ik ga van het weekend maar eens nakijken of de modificaties bij mijn auto zijn uitgevoerd.
Weet er ook iemand wat de kosten ongeveer zijn van een onderhoudsbeurt bij de Renault dealer het gaat om een Grand Scenic 1.6 16V die op dat moment 55-56000 kilometer op de klok heeft staan maar dan wel al twee jaar eerder als laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad. Ik heb al gelezen dat het all-in prijzen zijn maar een indicatie zou fijn zijn hoeft niet tot op de cent uiteraard.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 mar 2018 21:32
Wellicht kun je op de site van Renault kijken, voor Fiat zag ik sowieso al een onderhouds-schema op hun site waar je alleen maar je kenteken in hoefde te tikken. En het rolde er zo uit, op de cent nauwkeurig...
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Bij 60.000km dient de wagen een GROOT onderhoud te ondergaan! Er zijn vaste prijzen voor, en extra werk/ onderdelen worden apart gefaktureerd. SUC6
Hide post links |
-
@ Scenic
Nee op de website van Renault staan geen prijzen.
@Willems
Bedoelt u dat ook alle filters e.d extra kosten want juist die zitten volgens de renault site bij inbegrepen en moet ik voor een grote beurt aan een euro of 350 denken of is het meer of minder.
Nee op de website van Renault staan geen prijzen.
@Willems
Bedoelt u dat ook alle filters e.d extra kosten want juist die zitten volgens de renault site bij inbegrepen en moet ik voor een grote beurt aan een euro of 350 denken of is het meer of minder.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Met extra werk/onderdelen bedoel ik dingen die ze tegen komen en gerepareerd moeten worden, die niet normaal gesleten zijn dus.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut