hallo... heb een twingo van 98 al 6wk staat de auto onder reparatie, dwz nieuwe startblokkering(400,00)toen nieuwe accu daarna gaf die weer start problemen, bdp opname element en kabelbundel vervangen, weer naar de renaultdealer, nu wordt er gezegt dat de computer stuk is!!
een nieuwe computer 662,83 excl werkloon die hoefde ik dan niet te betalen....
ben er behoorlijk ziek van en vraag me ook af, of dit alles ook vervangen had moeten worden
wie kan mij wat wijzer maken??
alvast bedankt
niet starten
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 27 nov 2014 17:30
- Actief als: particulier
De kans is klein dat de dingen die je opnoemt allemaal tegelijk kapot gaan. Ze hebben allemaal te maken met het (niet) aanslaan van de motor. Het lijkt erop dat hier een "trial and hope" methode gebruikt wordt.
Aan de andere kant zijn dergelijke zaken ook moeilijk te bepalen als de storing even afwezig is.
Aan de andere kant zijn dergelijke zaken ook moeilijk te bepalen als de storing even afwezig is.
Scénic III dCi 130 Privilege, Brun Moka
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
niet starten
Hema, bedankt voor je reactie
maar wat bedoel je met 'trial and hope'(sorry, ik ken deze uitspraak niet)
maar goed.... de stand van zaken is als volgt
maar eerst!!! ik ben een vrouw en wat auto's aangaat kan je mij alles wijs maken
volgens de renaultdealer is de computer/rekeneenheid defect
voor een nieuwe zou ik dus 670euro kwijt zijn
nou heb ik me laten vertellen (niet door de renaultdealer) dat je de computer kan op sturen naar een bedrijf ergens in Almelo ofzo, en die kan inzien wat er stuk is, en dan maken kosten ongeveer €250
dat is dan maar wat ik ga doen en dan maar zien of het daar aan heeft gelegen.
ik zou het nu ook echt niet meer weten, dus als er iemand is die mij een goede raad kan geven, GRAAG
vriendelijke groetjes,
maar wat bedoel je met 'trial and hope'(sorry, ik ken deze uitspraak niet)
maar goed.... de stand van zaken is als volgt
maar eerst!!! ik ben een vrouw en wat auto's aangaat kan je mij alles wijs maken
volgens de renaultdealer is de computer/rekeneenheid defect
voor een nieuwe zou ik dus 670euro kwijt zijn
nou heb ik me laten vertellen (niet door de renaultdealer) dat je de computer kan op sturen naar een bedrijf ergens in Almelo ofzo, en die kan inzien wat er stuk is, en dan maken kosten ongeveer €250
dat is dan maar wat ik ga doen en dan maar zien of het daar aan heeft gelegen.
ik zou het nu ook echt niet meer weten, dus als er iemand is die mij een goede raad kan geven, GRAAG
vriendelijke groetjes,
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
- Actief als: particulier
Ja, de garage kan de computer opsturen naar www.Actronics. nl in Almelo. Deze reviseert de computer en geeft 2 jaar garantie.
"Trail en hope" betekend zoveel als je weet niet wat stuk is en vervangt net zolang onderdelen totdat je probleem is opgelost. Dit is meestal een hele dure manier van "repareren" . SUC6
"Trail en hope" betekend zoveel als je weet niet wat stuk is en vervangt net zolang onderdelen totdat je probleem is opgelost. Dit is meestal een hele dure manier van "repareren" . SUC6
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-