GPS CD-rom europa
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
GPS CD-rom europa
Hoi,
sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Grand Espace 25th. Ik moet zeggen dat hij geweldig rijd en dat mijn verwachtingen uitkomen. Nu hebben ze voor de GPS een cd rom van de Benelux meegeleverd maar wij willen naar Italie op reis. Dus met de Benelux versie kan ik wel tot daar geraken maar daar niet veel rondrijden. Ofwel koop ik nu de cd-rom van europa ofwel een losse GPS type tomtom. De cd rom kost bij Renault 250€, een losse gps kan voor die prijs al wel één en ander.
Bij mijn dealer zegden ze dat deze cd rom maar één maal moet geinstalleerd worden, dus is het misschien mogelijk om deze eens te installeren door één van jullie? Wij zijn van het Antwerpse.
Grz Chriko
sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Grand Espace 25th. Ik moet zeggen dat hij geweldig rijd en dat mijn verwachtingen uitkomen. Nu hebben ze voor de GPS een cd rom van de Benelux meegeleverd maar wij willen naar Italie op reis. Dus met de Benelux versie kan ik wel tot daar geraken maar daar niet veel rondrijden. Ofwel koop ik nu de cd-rom van europa ofwel een losse GPS type tomtom. De cd rom kost bij Renault 250€, een losse gps kan voor die prijs al wel één en ander.
Bij mijn dealer zegden ze dat deze cd rom maar één maal moet geinstalleerd worden, dus is het misschien mogelijk om deze eens te installeren door één van jullie? Wij zijn van het Antwerpse.
Grz Chriko
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 feb 2011 19:57
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Ik vind die standaard meegeleverde navigaties altijd minpunten hebben, ik weet niet of die van jouw al een kleuren
scherm heeft met bv rijbaanbegeleiding.... zo niet, dan zou ik voor bv een TomTom of Navigon gaan
scherm heeft met bv rijbaanbegeleiding.... zo niet, dan zou ik voor bv een TomTom of Navigon gaan

Ford Focus Wagon Futura 1.6i 16v 2005 Magnum Grey
Daewoo Kalos Class 1.4i 16v 2004 Blauw
Daewoo Kalos Class 1.4i 16v 2004 Blauw
Hide post links |
-
Hoi,
het is al met kleurenscherm en rijbaanbegeleiding maar als je de aangegeven weg verlaat dan wordt niet opnieuw een nieuwe route geladen. Dan wordt steeds gezegd dat je terug naar de route moet. Daarom denk ik ook om een TomTom bij te kopen als ik die cd-rom niet zonder kosten kan installeren. Voor Belgie zal de originele wel volstaan maar éénmaal in het buitenland wordt het toch moeilijk om niet van de baan af te wijken.
Laat me maar weten wat jullie zouden doen.
Grz Chriko
het is al met kleurenscherm en rijbaanbegeleiding maar als je de aangegeven weg verlaat dan wordt niet opnieuw een nieuwe route geladen. Dan wordt steeds gezegd dat je terug naar de route moet. Daarom denk ik ook om een TomTom bij te kopen als ik die cd-rom niet zonder kosten kan installeren. Voor Belgie zal de originele wel volstaan maar éénmaal in het buitenland wordt het toch moeilijk om niet van de baan af te wijken.
Laat me maar weten wat jullie zouden doen.
Grz Chriko
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Je kan ook Europa in een volledig pakket kopen bij de dealer. Dan heb je alle landen en je betaalt voor al die CD's slechts een vijftig Euro meer. Hier in Belgie toch...
Maar ik koss ervoor een Tomtom bij te kopen. Zo kan ik die gebruiken in onze tweede wagen. gaan we buiten Benelux met de Espace nemen we de Tomtom gewoon mee....
ook zag ik op Marktplaats CD's voor onze navigatiesystemen aan spotprijzen. Maar ik denk dat dit wellicht geen legale CD's zijn. Ik denk dit omdat je ze voor een fraktie van de prijs kan kopen. Moet maar eens kijken op Marktplaats he. Succes (je kan ook op Kapaza en tweedehands eens kijken)
Maar ik koss ervoor een Tomtom bij te kopen. Zo kan ik die gebruiken in onze tweede wagen. gaan we buiten Benelux met de Espace nemen we de Tomtom gewoon mee....
ook zag ik op Marktplaats CD's voor onze navigatiesystemen aan spotprijzen. Maar ik denk dat dit wellicht geen legale CD's zijn. Ik denk dit omdat je ze voor een fraktie van de prijs kan kopen. Moet maar eens kijken op Marktplaats he. Succes (je kan ook op Kapaza en tweedehands eens kijken)
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 18 mei 2011 19:30
-
- Lid
- Laatste bezoek: 19 feb 2012 08:49
hoi, heb dezelfde wagen
en heb bij aankoop de originele cd roms gekocht. ( vader heeft dezelfde wagen gekocht en dus maar de helft moeten betalen.
nu misschien ben ik vlug tevreden maar ben al door frankrijk en spanje gereden met de wagen en ik mis mijn TomTom niet hoor.
enige minpunt: je moet de cdrom inladen als je over de grens gaat.
je kan het land van bestemming wel al inladen als je vertrekt en met de hoofdwegen ( want die staan er zowiezo op ) door belgie crossen maar dan mag je niet van de snelwegen af

nu misschien ben ik vlug tevreden maar ben al door frankrijk en spanje gereden met de wagen en ik mis mijn TomTom niet hoor.
enige minpunt: je moet de cdrom inladen als je over de grens gaat.
je kan het land van bestemming wel al inladen als je vertrekt en met de hoofdwegen ( want die staan er zowiezo op ) door belgie crossen maar dan mag je niet van de snelwegen af

Hide post links |
-
Hoi Stardust,
mooi om te horen (lezen) dat dit goed gaat. Bij mij was er iemand in de garage die zei dat de cd-rom maar éénmalig moest ingeladen worden. Dit klopt dus blijkbaar niet.
Hoeveel moest jij dan betalen, bij mij vroegen ze er toch enorm veel voor hoor.
Ik zal eerst al eens zien wat deze van de benelux hier doet en dan beslissen wat we ermee gaan doen. Tomtom of cd rom?
Grz chriko
mooi om te horen (lezen) dat dit goed gaat. Bij mij was er iemand in de garage die zei dat de cd-rom maar éénmalig moest ingeladen worden. Dit klopt dus blijkbaar niet.
Hoeveel moest jij dan betalen, bij mij vroegen ze er toch enorm veel voor hoor.
Ik zal eerst al eens zien wat deze van de benelux hier doet en dan beslissen wat we ermee gaan doen. Tomtom of cd rom?
Grz chriko
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Kan jij eraan geraken Meganieker? Als het niet veel kost heb ik wel interesse
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 19 feb 2012 08:49
ik dacht 250 euro..
goedkoop is het nie nee.
maar ik vind het een hele verbetering tegenover de vorige versie van carminat.
de DVD versie zal waarschijnlijk nog beter zijn maar was toch wa duur
eenmaal inladen zolang je binnen benelux blijft.
maar als je vertrekt naar het buitenland en op de snelwegen de cd rom van het land van bestemming inlaadt werkt dit perfect hoor.
hij blijft trouwens gewoon doorwerken tot alles is ingeladen.
zou moeten lukken dat je verloren rijdt..

goedkoop is het nie nee.
maar ik vind het een hele verbetering tegenover de vorige versie van carminat.
de DVD versie zal waarschijnlijk nog beter zijn maar was toch wa duur

eenmaal inladen zolang je binnen benelux blijft.
maar als je vertrekt naar het buitenland en op de snelwegen de cd rom van het land van bestemming inlaadt werkt dit perfect hoor.
hij blijft trouwens gewoon doorwerken tot alles is ingeladen.
zou moeten lukken dat je verloren rijdt..

Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 18 mei 2011 19:30
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan